Czy Pendolino jest szersze?
K. Sz.
2014-01-16 07:44:37 UTC
Tak sobie dziś wyglądałem przez okno jadąc do pracy i zobaczyłem, że
obywatele energetycy postawili już znaczną część nowych słupów pomiędzy
Pruszkowem i Włochami przy torze nr 4 (tym zamykanym w weekendy). Te
nowe słupy stoją dalej od osi toru niż stare. Dlaczego?
I czy zmieszczą się między torami 2 i 3? A może bramki będę?

Przy okazji, czy obrazki jak będzie wyglądała stacja w Grodzisku i
Pruszkowie po modernizacji są gdzieś dostępne? Jakoś nie umiem (szybko)
wygooglować...
Krzysztof Waszkiewicz
2014-01-16 08:58:50 UTC
Post by K. Sz.
[...]
Moze chodzi o skrajnie dynamiczna?
Post by K. Sz.
Przy okazji, czy obrazki jak będzie wyglądała stacja w Grodzisku i
Pruszkowie po modernizacji są gdzieś dostępne? Jakoś nie umiem (szybko)
wygooglować...
Przejrzyj:
http://siskom.waw.pl/kp-kolej-wawa-lodz.htm
w szczegolnosci:
http://www.siskom.waw.pl/komunikacja/kolej/wawa-lodz/LK1_W-wa-Miedniewice_PFU_schemat-linii.pdf

I jeszcze taka mala prezentacja:
http://iwan.eu07.pl/infra/kolej/d29-1/

Zdravim!
--
Krzysztof Waszkiewicz
tel: +48667841589 GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
potem wyniszcza cały rynek" - Tomasz Moraczewski, prezes PR.
K. Sz.
2014-01-16 09:15:07 UTC
Krzysztof Waszkiewicz
2014-01-16 10:20:42 UTC
Post by K. Sz.
Post by Krzysztof Waszkiewicz
http://iwan.eu07.pl/infra/kolej/d29-1/
Dzięki. Ale pisze forbidden :(
Sprawdz teraz...

Zdravim!
K. Sz.
2014-01-16 11:50:24 UTC
Post by K. Sz.
Post by Krzysztof Waszkiewicz
http://iwan.eu07.pl/infra/kolej/d29-1/
Dzięki. Ale pisze forbidden :(
Sprawdz teraz...
Znacznie lepiej :)
Z ciekawości - dlaczego na schematy nie załapał się p.odg. Józefinów?
Krzysztof Waszkiewicz
2014-01-20 11:02:38 UTC
Post by K. Sz.
Znacznie lepiej :)
Z ciekawości - dlaczego na schematy nie załapał się p.odg. Józefinów?
Chyba nic sie tam za mocno nie zmienia?

Zdravim!