portalpasazera.pl
K. Sz.
2018-03-09 14:34:46 UTC
Czy to jest jakaś ułomność moich komputerów, czy też u "nich" coś się
wykrzaczyło i "mój pociąg na trasie" nie podaje "szczegółów połączenia"
(ani nie "pokazuje na mapie")?
Michal Jankowski
2018-03-09 16:26:45 UTC
Post by K. Sz.
Czy to jest jakaś ułomność moich komputerów, czy też u "nich" coś się
wykrzaczyło i "mój pociąg na trasie" nie podaje "szczegółów połączenia"
(ani nie "pokazuje na mapie")?
U mnie też dziś nie chodzi w żadnej przeglądarce.

MJ
lukk
2018-03-10 14:38:24 UTC
Post by Michal Jankowski
Post by K. Sz.
[...]
To samo z androidowym Rozkładem kolejowym...
--
pzdr
lukk
K. Sz.
2018-03-12 08:00:00 UTC
Post by lukk
Post by Michal Jankowski
Post by K. Sz.
[...]
W ogóle coraz bardziej wykrzacza się tam.
Jak próbuję wejść na stronę, to pluje jakimiś ostrzeżeniami o
bezpieczeństwie połączenia, aczkolwiek za którymś tam razem w końcu się
udaje.
I kolejne wersje pdf-ów z rozkładem chyba w weekend nie przyjechały.

Ciekawe, czy oni o tym wszystkim wiedzą...
Daniel Pyra
2018-03-17 13:44:13 UTC
Post by lukk
Post by Michal Jankowski
Post by K. Sz.
[...]
Bilkom na urządzeniach z IOS 11 elegancko wykrzacza się przy próbie
zapisania planu podróży do kalendarza... Problem znany, można poczytać
komentarze na iTunes.

Ot, polska kolej i jej okolice.

A np. Můj vlak jest niezawodny, zintegrowany z kontem w sklepie
internetowym przewoźnika itp. itd.

Pozdr.!
(D)