[rel] Czeski wypad
Tomasz K,.
2018-01-15 18:46:57 UTC
https://kolejapopolsce.blogspot.com/2018/01/czeski-wypad.html
s***@gmail.com
2018-01-15 21:20:11 UTC
W tym pociągu konduktorka się mnie pyta, czy może zrobić zdjęcie biletu
Czechy+, żeby wysłać koledze, który się uczy.
Ty znasz czeski czy ona polski? :)
Na bilety wydałeś 60 zł?
Który z nich jest ten czechy+
Tak super rekreacyjnie (znaczy z dziećmi) poleciłbyś coś w czechach
na wakacje?
Tomasz K,.
2018-01-17 17:41:08 UTC
Post by s***@gmail.com
Ty znasz czeski czy ona polski? :)
Ja zn
Post by s***@gmail.com
Na bilety wydałeś 60 zł?
Który z nich jest ten czechy+
Tak super rekreacyjnie (znaczy z dziećmi) poleciłbyś coś w czechach
na wakacje?
Ja znam trochę czeski, ona zna trochę polski i się dogadaliśmy :)

Czechy+ yo ten pierwszy. Na bilety wydałem 64 złote.

Ja to po Czechach mało jeżdżę,tu by trzeba było pytać "większych" podróżników :P, typu @Kolejoman. Ale skoro z dziećmi to polecam wąskotorówkę Třemešná ve Slezsku – Osoblaha.
m***@o2.pl
2018-01-17 20:30:15 UTC
Ooo koniecznie. to jedyna okazja zeby przy sprzyjajacych okolicznosciach miec caly poc dla rodziny:) Caly!

Polecam wysiasc na ostatniej stacji przed Osoblaha i udac sie spacerem- /ok 1 godz z wozkiem dzieciecym/. wtedy mozna zobaczyc miasteczko i dojsc do kolejki od zadniej strony. Przy rozkladzie z 2015 r czasu na to bylo nawet "za duzo"