Podsumowanie roku 2017
Kolejoman
2018-01-02 20:33:32 UTC

Tradycyjnie jak co roku publikuję swoje statystyki.

W roku 2017 przejechałem koleją 41 830 km (o 7 364 km mniej niż w roku
2016), w tym:

- 27 756 km pociągami osobowymi/REGIO
- 444 km pociągami IR/RE
- 6 667 km pociągami pospiesznymi/TLK
- 10 148 km pociągami IC
- 1 098 km pociągami EC
- 260 km pociągami SC
- 457 km pociagami specjalnymi

Sporą część kilometrów nabiły dojazdy do pracy oraz wyjazdy w celach
niemiłośniczych.

--------

Jeździłem po sieciach: PKP, CD, ZSSK, DB i OBB

--------

Trasy zaliczone w roku 2017:

POLSKA:
- Bielawa Dolna - Węgliniec
- Łódź Widzew - Łódź Fabryczna po nowemu
- Idzikowice - Radzice Rd1
- Mikołajów - Żakowice Południowe
- Opole Główne Towarowe - Opole Groszowice
- podg. Kłodnica - podg. Żabieniec - Kędzierzyn Koźle KKD
- Racibórz - Pietrowice Wielkie - Baborów
- Pietrowice Wielkie - Kietrz
- Prudnik - Krapkowice
- Sucha Beskidzka Północ - Sucha Beskidzka Południe

CZECHY:
- Liberec - Frydlant v Cechach - Cernousy
- Raspenava - Bily Potok pod Smrkem
- Frydlant v Cechach - Jindrichovice pod Smrkem
- Liberec - Turnov - Zelezny Brod
- Smrzovka - Josefov Dul
- Chlumec nad Cidlinou - Krinec
- Krinec - Veleliby - Nymburk hl.n.
- Nymburk hl.n. - Poricany
- Pecky - Kourim

SŁOWACJA:
- Kuty - Zohor
- Bratislava Vinohrady - Palarikovo - Surany - Levice
- Kozarovce - Zvolen - Banska Bystrica
- Kuty - Trnava
- Trnava - Galanta

NIEMCY:
- Ahlbeck Grenze - Seebad Herringsdorf
- Seebad Herringsdorf - Wolgast - Zussow
- Zussow - Stralsund - Velgast
- Velgast - Barth
- Stralsund - Altefahr
- Zinnowitz - Peenemunde
- Kustrin/Kietz - Berlin Lichtenberg
- Berlin Lichtenberg - Berlin Ostkreuz
- Berlin Ostkreuz - Cottbus - Horka

AUSTRIA:
- Wien Meidling - Wien Hbf - Wien Simmering (po nowemu)
- Parndorf Ort - Wien Grillgasse - Wien Hbf

ODCINKI GRANICZNE:
- Węgliniec - Horka
- Kostrzyn - Kustrin/Kietz
- Świnoujście Centrum - Ahlbeck Grenze

-----------------------

Imprezy w których uczestniczyłem:
- 50 lat służby wagonu 13N 308
- Opolskie Zakamarki
- Targi TRAKO 2017

----------------------

Zaliczenia tramwajowe:
- Bratysława (odcinek przez starówkę)
- Berlin (wszystkie odcinki, które są na mapie)
- Wiedeń (prawie cała sieć z wyjątkiem pojedynczych odcinków)
- Warszawa: Tarchomin Kościelny - Nowodwory
- Łódź: Kopcińskiego/Narutowicz - Dworzec Łódź Fabryczna -
Kilińskiego/Narutowicza, Dworzec Łódź Fabryczna - Pl. Dąbrowskiego
- Brno: Tabor - Vozovna Komin, Ustredni hrbitov - Ustredni hrbitov smycka,
powtórka odcinków, które zaliczałem w ścianie deszczu

Po szczegóły odsyłam tu: www.kolejomania.rail.pl/pkp2017.pdf oraz do działu
Statystyki na www.kolejomania.rail.pl

Zachęcam innych do dzielenia się swoimi statystykami. ;-)

Pozdr.
Grzesiek
u2
2018-01-03 21:17:44 UTC
Post by Kolejoman
- Łódź Widzew - Łódź Fabryczna po nowemu
tak, to gigantyczne osiągnięcie:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".