Pedro
Tadeusz Franciszek Zielinski
2004-01-27 10:59:38 UTC
Wiem, że temat już był, ale nikt nie odpowiedział, a
pojawiło się parę nowych osób, w tym także starszych, może
ktoś będzie pamiętał. Chodzi o taką piosenkę 'Pedro na
lokomotywę powolutku wsiadł...' no właśnie - i co dalej?
Może ktoś pamięta tekst?
Doctor
2004-01-27 11:27:10 UTC
co dalej? Może ktoś pamięta tekst?
może Pedro pamięta? ;-)
--
+---------------------------+
| Michał 'Doctor' Pawełczyk |
+---------------------------+
Pedro
2004-01-27 17:34:26 UTC
mo¿e Pedro pamiêta? ;-)
Nie pamieta :D Co wiecej - przyznaje, ze nawet nie znal tej piosenki :D

Pedro
spp
2004-01-27 11:27:05 UTC
Wiem, ¿e temat ju¿ by³, ale nikt nie odpowiedzia³, a
pojawi³o siê parê nowych osób, w tym tak¿e starszych, mo¿e
kto¶ bêdzie pamiêta³. Chodzi o tak± piosenkê 'Pedro na
lokomotywê powolutku wsiad³...' no w³a¶nie - i co dalej?
Mo¿e kto¶ pamiêta tekst?
Droga do Rio. Je¿eli zehcesz to zeskanujê i wy¶lê na priva.
SPP
spp(na)op.pl
Tadeusz Franciszek Zielinski
2004-01-27 11:29:01 UTC
Post by Tadeusz Franciszek Zielinski
Chodzi o taką piosenkę 'Pedro na
lokomotywę powolutku wsiadł...' no właśnie - i co dalej?
Może ktoś pamięta tekst?
Droga do Rio. Jeżeli zehcesz to zeskanuję i wyślę na priva.
Serdecznie proszę, najlepiej na tadek(at)altkom.com.pl
spp
2004-01-27 11:29:51 UTC
Post by spp
Droga do Rio. Je¿eli zehcesz to zeskanujê i wy¶lê na priva.
*zechcesz* Przepraszam.
SPP
spp(na)op.pl
Marek 'Qrczak' Potocki
2004-01-28 08:59:38 UTC
[...]
Z tego co pamiętam:

Czarnowłosy Padero na lokomotywę wlazł,
Puścił parę i hamulce sprawdził jeszcze raz,
Żona dała mu na drogę kur pieczonych sześć,
Bo Pedro na lokomotywie lubił kury jeść.

ref.
Daleka jest droga do Rio,
Daleka jest droga do Rio,
Przez lasy i góry,
Dziękując za kury,
Adios, adios, adios...

Dalej nie pamiętam, ale a co zwrotka zjadał po jednej kurze ;)
--
Pzdrw wrocławski Qrczak
Przewodnik sudecki klasy 0.
GG#83593
Leschek Jeschke
2004-01-28 09:51:06 UTC
Post by Marek 'Qrczak' Potocki
Dalej nie pamiętam, ale a co zwrotka zjadał po jednej kurze ;)
Mam nadzieję, że drób nie był importowany z Azji? ;-)
--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de http://bahn.info.ms