Ostrowiec Św. nie jest już zdominowany przez szynobusy!!!:):):)
Mechanik z Ostrowca
2007-01-30 16:25:02 UTC
Po ponad roku do Ostrowca (drugiego miasta co do wielkości i zaludnienia w
województwie) zawita jednostka EZT (najprawdopodobiej) w kursie PLANOWYM:)
Jest już tabela na:
http://www.pr.pkp.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202006%20-%
202007/tabela%20115%20z%20dnia%2001.02.2007.pdf

Wcześniej udało mi się przewidzieć że do Ostrowca pojedzie jednostka na tym
pociągu dlatego że rozbijało by to obiegi EA81 na pociągach zaznaczonych na
zielono.

http://img77.imageshack.us/img77/913/obiegips5.jpg

Kurs niestety tylko w (D) i do wakacji, jak ludzię będą jeździć to zostanie
do końca.
Jeździjcie tym pociągiem:D
semaforek
2007-01-30 20:02:01 UTC
Post by Mechanik z Ostrowca
Po ponad roku do Ostrowca (drugiego miasta co do wielkości i zaludnienia w
województwie) zawita jednostka EZT (najprawdopodobiej) w kursie PLANOWYM:)
Szczerze to wolę pachnący nowością EN81 niż stary telepiący się kibel, no
chyba że jedzie kibel ful-skaj-podłokietnik.
--
semaforek - Łukasz Wała (Wodzisław Śląski)
zdominowana przez ST44 linia 192 Syrynia-Pszów
gg:6621129 | e-mail: lukislukis[małpe/se/tu/wstaw]o2.pl
Mechanik z Ostrowca
2007-01-30 20:08:51 UTC
Post by semaforek
Szczerze to wolę pachnący nowością EN81 niż stary telepiący się kibel, no
chyba że jedzie kibel ful-skaj-podłokietnik.
Wiesz, ja jechałem szynobusem niestety aż trzy razy i plastikowe siedzenia
na stałe wpisały się w mój pogląd o szynobusach wytwarzanych w ostatnich
latach.
Wole skajowe siedzienia w jednostce niż ortopedyczną plastikową sklejkę z
dwóch kawałków plastiku.
Po skaju przynajmniej nie boli...
Fikander
2007-01-30 20:14:41 UTC
Dnia Tue, 30 Jan 2007 20:08:51 +0000 (UTC), Mechanik z Ostrowca
Post by Mechanik z Ostrowca
Po skaju przynajmniej nie boli...
Po skaju też boli. A w szynobusie dasię zamontować wygodne siedzenia,
trzeba tylko chcieć...
--
-=[ Cyryl 'Fikander' Gzyło ]=- -=[ anderfik(***@_)gmail.com ]=-
-=[ Warszawa-Ochota ]=-- --=[ http://wawkom.waw.pl/forum/ ]=-
-=[ http://srjp.info ]=- -=[ wszystko dla Twojej cegły ;) ]=-
k***@op.pl
2007-01-30 20:32:06 UTC
Post by Mechanik z Ostrowca
Po skaju przynajmniej nie boli...
Po skaju też boli. A w szynobusie dasię zamontować wygodne siedzenia,
trzeba tylko chcieć...
KM udowodnił że w kiblu też dasię bez modernizacji :P
Mechanik z Ostrowca
2007-01-30 22:09:30 UTC
Post by Fikander
Po skaju też boli. A w szynobusie dasię zamontować wygodne siedzenia,
trzeba tylko chcieć...
W jednostce też się da, jak już drążymy to ustalmy że skaj jest mniej
bolesny jak plastikowa deska.
Jakub Klama
2007-01-30 23:02:18 UTC
Post by Mechanik z Ostrowca
Po skaju przynajmniej nie boli...
Po skaju tez boli.
Oj boli, boli. I to czasami bardziej niz powlekany miekkim materialem plastik.
Mialem okazje się tym przekonac jadac kiblem na trasie Czestochowa-Kielce,
dnia 24 czerwca 2006 r. :] W kiblu bylo ze 40 stopni, a ja sobie niezle d**e
odparzylem. Fullskaj oczywiscie ;]
j.
Mechanik z Ostrowca
2007-01-31 09:52:37 UTC
Post by Jakub Klama
odparzylem. Fullskaj oczywiscie ;]
Jeszcze zaśpiewajcie hymn pochawalny o szynobusach to już będzie cacy:(
Piotr Waszkielewicz
2007-01-31 10:55:25 UTC
Jeszcze za¶piewajcie hymn pochawalny o szynobusach to ju¿ bêdzie cacy:(
Pamiêtaj, ¿e to by³a Twoja propozycja...

"Oda do szynobusa"

Szynobusie, iskro bogów,
Kwiecie torów P.K.P.,
Tylko ty tak tani jeste¶,
¯e siê tob± jeŒdziæ chce.

Twe siedzenia to - Europa,
Choæ siê zdrêtwieæ mo¿e da,
Lepsze od fullplastik klopa,
Busa albo KKA.

:-)
(Przepraszam, ale mia³em do¶æ ideologii antyszynobusowej.)
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[ma³pa]o2[kropka]

"traktuj grupê PMK tak jak bezdomny traktuje kontener na smieci pod blokiem"
(c) SP45-166 (K. Korycki), pl.misc.kolej
12groszy
2007-01-31 11:01:52 UTC
Post by Mechanik z Ostrowca
Jeszcze zaśpiewajcie hymn pochawalny o szynobusach to już będzie cacy:(
Ja tobie mogę zaśpiewać to co Wujek Staszek lubi śpiewać.
BTW Kiedy kończą się ferie zimowe w Ostrowcu i przestaniesz trollować na
pmk?
--
________________________ |************************************|
/[]||= = = == = = =||[]\ | [] | |{_}{_}{_}{_}{_}{_}| | [] [|
'`O-O-O`==------==`O-O-O`' `O-O`^------------------------^`O-O`
Mechanik z Ostrowca
2007-01-31 12:49:42 UTC
(Przepraszam, ale miałem dość ideologii antyszynobusowej.)
Bardzo proszę.
Ja też mam dość ideologii proszynobusowej.
Mechanik z Ostrowca
2007-01-31 12:51:22 UTC
Post by 12groszy
Ja tobie mogę zaśpiewać to co Wujek Staszek lubi śpiewać.
BTW Kiedy kończą się ferie zimowe w Ostrowcu i przestaniesz trollować na
pmk?
Wstrzymuję się od komentarza chociaż mam argumenty ale ich nie chcę
wymieniać bo się zrobi awantura.

Dziękuję.
SMall42
2007-01-31 13:38:16 UTC
Post by 12groszy
BTW Kiedy kończą się ferie zimowe w Ostrowcu i przestaniesz trollować na
pmk?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

Pokaż mi to w tej dyskusji.

Pozdrawiam

-//-//-//-
Krzysztof Urbaniec
Strzelce Op. - zagłębie kolejowe...
SMall42
2007-01-31 13:42:08 UTC
Post by Mechanik z Ostrowca
Bardzo proszę.
Ja też mam dość ideologii proszynobusowej.
Ja powiem tak: lepszy szynobus niż nic, ale gdybym miał wybierać między wagonem
(jakimkolwiek) a szynobusem, to nigdy szynobus (nie mówię o SA101/2). Choćby
dlatego, że mają nieotwieralne okna i zawsze niewygodne siedzenia.

Najbardziej bolą mnie te okna, bo zdjęć dworców porządnych nie da się zrobić z
okna, trzeba kombinować z robieniem przez szybę, a to właściwie nigdy nie
wychodzi porządnie.

Pozdrawiam

-//-//-//-
andy lxd2-332
2007-01-31 15:20:53 UTC
Gorsi są już tylko probusiarze
Mechanik z Ostrowca
2007-01-31 15:43:13 UTC
Post by SMall42
[...]
Ja też lubię SA 101/2 bo mają wygląd kolejowy, VT627 i 628 też mi się
podobają bo mają wygląd kolejowy i się okienko da otworzyć.
A zresztą mam takie samo zdanie jak Ty:)
Post by SMall42
Najbardziej bolą mnie te okna, bo zdjęć dworców porządnych nie da się zrobić z
okna, trzeba kombinować z robieniem przez szybę, a to właściwie nigdy nie
wychodzi porządnie.
Bo są głupie czasy, boję się jak będzie wyglądał świat za 50 lat.
Piotr Waszkielewicz
2007-01-31 16:24:09 UTC
Ja powiem tak: lepszy szynobus ni¿ nic, ale gdybym mia³ wybieraæ miêdzy
wagonem
(jakimkolwiek) a szynobusem, to nigdy szynobus (nie mówiê o SA101/2).
Choæby
dlatego, ¿e maj± nieotwieralne okna i zawsze niewygodne siedzenia.
Ja bym jeszcze doda³ - lepszy szynobus od fiata/suki z jednym wagonem (IMHO
granica stosunku krótko¶ci sk³adu do mocy lokomotywy to polsat/kocio³ek z
dwoma wagonami), bo je¶li co¶ takiego jeŒdzi, to znaczy, ¿e linia jest z
za³o¿enia przeznaczona do udupienia. Poza tym siê zgadzam w 100%. Podczas
ostatniego kó³eczka po Polsce najeŒdzi³em siê szynobusami i mi siê
zwyczajnie przejad³y, bo podobne s± do siebie jak dwie krople wody -
niewa¿ne, czy chodzi o "oldschoolowe" SA106 warmiñsko-mazurskie (które
nawiasem mówi±c ca³kiem nieŒle siê trzymaj±), czy o nowsze SA106 albo SA103
(je¶li chodzi o wra¿enia pasa¿era ró¿ni± siê tylko pyrkaniem silnika), czy
te¿ SN81 - wszystko w ¶rodku wygl±da tak samo. Trudno siê te¿ cieszyæ
(mówi±c o odczuciach czysto ju¿ mikolskich) ogrzewaniem i o¶wietleniem rodem
z gumobusu (co czuæ szczególnie przy niskich temperaturach, kiedy po
kilkunastu minutach postoju robi siê wyraŒnie ch³odniej).

Odê napisa³em za¶ po prostu dlatego, bo nienawidzê ideologii
antyszynobusowej, gdy¿ ka¿da ideologia ma to do siebie, ¿e zaciemnia obraz
rzeczywisto¶ci. A czemu? Bo przebieg dyskusji jest nastêpuj±cy:
- MzO pisze jakie to szynobusy s± z³e (twarde siedzenia),
- inni mówi± ¿e szynobusy nie takie straszne, albo ¿e czê¶æ klasycznego
taboru (kible fullplastik) powtarza niektóre wady szynobusów, nie
wychwalaj±c jednocze¶nie szynobusów pod niebiosa,
- MzO mówi "napiszcie odê do szynobusa, skoro one takie dobre", bo nie
przyjmuje do wiadomo¶ci, ¿e z³y szynobus mo¿e mieæ jakie¶ zalety.

Tak to wygl±da przynajmniej z punktu widzenia czytelnika grupy. Mo¿e MzO
mia³ co innego na my¶li, ale je¶li tak, niech o tym napisze.

Fisc
2007-01-31 20:29:04 UTC
Post by SMall42
[...]
Być może to ja jestem w błędzie (niedoświadczony?) ale jedyny pojazd szynowy
z plastikowymi siedzeniami jakim jechałem, to właśnie 101 albo 102 (nie
pamiętam), gdzieś w okolicach Chojnic. I wcale nie były wygodne.
Post by SMall42
Najbardziej bolą mnie te okna, bo zdjęć dworców porządnych nie da się zrobić z
okna, trzeba kombinować z robieniem przez szybę, a to właściwie nigdy nie
wychodzi porządnie.
Naturalnie, mnie jako pasażera jeżdżącego od lat dzień w dzień na danym
odcinku, najbardziej bolałoby że od czasu wprowadzenia szynobusa nie mogę
robić przez okno fotek naszych przepięknych dworców podczas każdego
przejazdu.
Post by SMall42
Pozdrawiam
Ja również.
-//-//-//-
Fisc
2007-01-31 20:45:40 UTC
Podczas ostatniego kółeczka po Polsce najeździłem się szynobusami i mi się
zwyczajnie przejadły, bo podobne są do siebie jak dwie krople wody -
nieważne, czy chodzi o "oldschoolowe" SA106 warmińsko-mazurskie (które
nawiasem mówiąc całkiem nieźle się trzymają), czy o nowsze SA106 albo
SA103

Rozumiem, że każdy kibelek jest inny i nigdy się one nie nudzą...
A czy nigdy nie pomyślałeś "o jak fajnie, teraz mała zmiana, pojade sobie
synobusem", no chyba, że w Twoim mieście obsługują one juz 95% kursów :).

Z jakiegoś zupełnie abstrakcyjnego powodu ludzie kupują nową Astrę,a nie
oldschoolowego BMW 'Rekina' z końca lat 70-tych, który po włożeniu podobnej
sumy pieniędzy będzie w naprawdę świetnym stanie.
(jeśli chodzi o wrażenia pasażera różnią się tylko pyrkaniem silnika), czy
też SN81 - wszystko w środku wygląda tak samo. Trudno się też cieszyć
(mówiąc o odczuciach czysto już mikolskich) ogrzewaniem i oświetleniem
rodem
z gumobusu (co czuć szczególnie przy niskich temperaturach, kiedy po
kilkunastu minutach postoju robi się wyraźnie chłodniej).
Odę napisałem zaś po prostu dlatego, bo nienawidzę ideologii
antyszynobusowej, gdyż każda ideologia ma to do siebie, że zaciemnia obraz
rzeczywistości.
Zgadzam się.
- MzO pisze jakie to szynobusy są złe (twarde siedzenia),
- inni mówią że szynobusy nie takie straszne, albo że część klasycznego
taboru (kible fullplastik) powtarza niektóre wady szynobusów, nie
wychwalając jednocześnie szynobusów pod niebiosa,
- MzO mówi "napiszcie odę do szynobusa, skoro one takie dobre", bo nie
przyjmuje do wiadomości, że zły szynobus może mieć jakieś zalety.
Tak to wygląda przynajmniej z punktu widzenia czytelnika grupy. Może MzO
miał co innego na myśli, ale jeśli tak, niech o tym napisze.
Hej, czy kolega Piotr nie studiuje czasem na jakiejś uczelni technicznej?
Ostatnio zupełnie przypadkowo znalazłem ostatnio członka pewnego forum, z
podobnym nickiem I avatarem typu 'Kolzam na tle ratusza' :) Jeśli tak to
chętnie skocze na piwko po zajęciach :)

Oczywiście mogę się mylić, raz na jakiś czas się zdarza :)

Pozdrawiam !!
Piotr Waszkielewicz
2007-01-31 22:04:40 UTC
Rozumiem, ¿e ka¿dy kibelek jest inny i nigdy siê one nie nudz±...
A czy nigdy nie pomy¶la³e¶ "o jak fajnie, teraz ma³a zmiana, pojade sobie
synobusem", no chyba, ¿e w Twoim mie¶cie obs³uguj± one juz 95% kursów :).
Oczywi¶cie, i z tym za³o¿eniem pojecha³em w Polskê. Niestety przy trzecim
pesobusie (SA106 Wierzchcuin-Grudzi±dz, a wcze¶niej SA132 Gdynia-Hel i
abarot i SA132 Gdynia-Ko¶cierzyna) zaczê³y mi siê ju¿ nudziæ. Z tego samego
powodu swego czasu szczerze nienawidzi³em kibli, mechpomów i bip :-)
Hej, czy kolega Piotr nie studiuje czasem na jakiej¶ uczelni technicznej?
Ostatnio zupe³nie przypadkowo znalaz³em ostatnio cz³onka pewnego forum, z
podobnym nickiem I avatarem typu 'Kolzam na tle ratusza' :)
Zgadza siê ;-)
Pozdrawiam wszystkich studentów tej zacnej uczelni, którzy pojawiaj± siê na
tej grupie ;-)
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[ma³pa]o2[kropka]

"traktuj grupê PMK tak jak bezdomny traktuje kontener na smieci pod blokiem"
(c) SP45-166 (K. Korycki), pl.misc.kolej
Następna strona >
Strona 1 z 4