ŁF - Czwa via Koluszki, czy przez ŻP?
s***@gmail.com
2018-01-31 18:30:18 UTC
Jak już wspomniałem w poprzednim wątku, internetowy SRJP to porażka, żeby odtworzyć nawet i krótką trasę pociągu osobowego (czy jak go tam zwał) trzeba dedukować ostro i analizowac z 5 tabel zarówno z części zasadniczej, jak i dodatkowej (tabele A).
Zamierzam wkrótce zbadać to w drodze empirycznej,ale pytam znawców, czy pociągi Regio z Fabrycznego do Częstochowy jadące przez Koluszki (ze zmianą czoła) jadą w kierunku do Koluszek przez Żakowice Południowe?
Kiedyś przesiadałem się w Koluszkach na jeden z takich pociągów i stał on w tej części stacji, na która się raczej ze zwykłych Żakowic nie dojedzie - a ze szczegółowej analizy rozkładu by wynikało, że jedzie przez ŻP (choć nie zatrzymuje się tam). Czy dobrze myślę.

W przeciwnym kierunku wygląda na to, że pociągi via Koluszki jadą przez Żakowice (na ogół bez zatrzymania), ale o ile dobrze patrzę, to wieczorny pociąg z Częstochowy do Łodzi Kaliskiej także (jako jedyny w tą stronę), również jedzie przez ŻP.
Czy jest tak?
K. Sz.
2018-02-01 14:21:57 UTC
Post by s***@gmail.com
[...]
Rozkład plakatowy dla stacji Żakowice Południowe sugeruje, że tam są
tylko pociągi typu Łódź-Tomaszów i z powrotem. Ale oczywiście czegoś, co
jedzie bez postoju, w ten sposób się nie zobaczy. Z tym, że w pdf-ach
też nie, nawet gdyby były.

Fakt, pdf-y bywają wadliwe i nie bardzo wiem, komu by można o tym
donosić. Na przykład nie ma w nich pociągów Grodzisk-Warszawa i z
powrotem (nie tych dalej do Żyrardowa etc., tylko takich do Grodziska
tylko).

Nie wspominając o wstrząsającym dizajnie tabeli 603 w kierunku
Skierce-Łowicz.
s***@gmail.com
2018-02-01 15:03:40 UTC
W PDFach się zobaczy - jeśli będą PRAWIDŁOWO sporządzone (a z tym róznie) to będzie albo < albo |
s***@gmail.com
2018-02-01 15:11:57 UTC
Post by K. Sz.
[...]
A jeśli o tych okolicach mówimy, to widać też wspaniale zaprojektowane rozkomunikowania pociągów osobowych KM i REGIO w Skierniewicach. Albo identyczna godzina odjazdu, albo odjazd REGIO w stronę Koluszek raptem kilka minut PRZED przyjazdem KM od Warszawy.
Ktoś się musiał nieźle natrudzić, aby zrobić takie piękne rozkomunikowania.