Tabliczki - orzełki PKP z parowozów
peiks
2009-07-02 14:03:26 UTC
Witam - mam na sprzedaż tabliczki - orzełki PKP znane wszystkim z
parowozów z koroną lub bez.
Są to odlewy , cena za 1 to 70 zł za niepomalowany i 80zł za
pomalowany.

Pozdrawiam i proszę kontaktować się na maila ***@o2.pl lub tel
889167638
Andrzej T.
Hornet
2009-07-02 18:18:59 UTC
A seriê i numer parowozu te¿ robisz ??
Miko³aj
2009-07-02 21:55:38 UTC
Rzeczywiście drogo !!
Ja za odlewy orłów, pomalowane biorę po 60 zł większe ilości cena do
negocjacji…
Wykonuje wszystkie numery i typy z żeliwa i aluminium. Nowością są orły z
koroną – wzór z oryginału.
W linku przesyłam kilka propozycji:

http://audiowizja.pl/~Loading Image...

Pozdrawiam Mikołaj
Grodziska Kolej Drezynowa
Ufo
2009-07-03 08:17:34 UTC
Post by Miko³aj
Rzeczywiście drogo !!
Ja za odlewy orłów, pomalowane biorę po 60 zł większe ilości cena do
negocjacji…
Inne tabliczki tez moglbys wykonac? Chodzi o wagonowe i na inne typy lokomotyw.

DF
Miko³aj
2009-07-03 10:25:26 UTC
Post by Ufo
Post by Miko³aj
[...]
napisz na priv. co cię dokładnie interesuje. Zobaczymy co da się zrobić