Arriva przerwa w podróży
lechu992
2018-03-05 07:54:13 UTC
Witam!

Mam pytanie.
W kwietniu planuje przejazd pociagami arriva na trasie Bydgoszcz - Chełmża - Laskowice Pomorskie.
Czy arriva akceptuje przerwy w podróży?
Planuje wysiasc w Chełmży i tam spedzic pare godzin. I nastepnie wsiasc w pociag w strone Laskowic z ktorego wysiadlbym w Jeżewie.
Jak to jest?
Czy bede zmuszony kupowac bilety
Bydgoszcz - Chełmża
Nastepnie
Chełmża - Jeżewo
Nastepnie
Jeżewo - Laskowice Pomorskie

Druga sprawa

Czy na stacjach gdzie sa czynne kasy biletowe, kupujac u kirownika , tez mnie skasuje dodatkową opłatą?

Trzecie pytanie :)

Czy na stacji Chełmża jest czynna kasa biletowa ??

Dziekuje za odpowiedzi!!

Pozdrawiam lechu
K. Sz.
2018-03-05 09:43:18 UTC
Post by lechu992
[...]
Wystarczy jeden na całą trasę, to jest więcej niż 100 km (Regulamin §9
pkt. 4 - http://arriva.pl/art/772/regulaminy.html,
http://arriva.pl/upload/file/taryfa%20kujawsko-pomorska/Archiwum%20regulaminow/Regulamin%20przewozu%20Arriva%20RP%20obowiazujacy%20od%2023.05.2016.pdf)
Tak, 5 zł (http://arriva.pl/art/64/taryfy-i-regulaminy.html)
Post by lechu992
Trzecie pytanie :)
Czy na stacji Chełmża jest czynna kasa biletowa ??
Nie, ale jest automat (http://arriva.pl/art/63/kasy-biletowe.html,
http://arriva.pl/upload/file/wykaz%20kas/2017/wykaz%20kas%20od%2010.12.2017.pdf)
Post by lechu992
Dziekuje za odpowiedzi!!