IR Wrocław - Zakopane w wakacje
Marcin Radwański
2011-04-30 11:37:27 UTC
Witam,

Jak już jesteśmy przy korekcie czerwcowej (była mowa o już wprowadzonym do
Hafasa IR Jelenia Góra - Rzeszów czy TLK Warszawa Wschodnia - Rybnik), to
rozkład Sitkol pokazuje IR 63126/7 relacji Wrocław - Zakopane, kursujący w
soboty, niedziele i święta i jadący na odcinku Wrocław - Katowice w
dotychczasowym planie IR Podkarpacie, dalej przez Bielsko Białą, Żywiec, Suchą
Beskidzką (!).

Skrócony rozkład:
Wrocław Główny 6.56
Katowice 9.37/43
Bielsko Biała Główna 10.52/53
Żywiec 11.18/25
Sucha Beskidzka 12.37/38
Rabka Zdrój 13.24/30
Zakopane 14.39.

Powrót:
Zakopane 15.49
Rabka Zdrój 16.44/50
Sucha Beskidzka 17.31/35
Żywiec 18.46/52
Bielsko Biała Główna 19.19/20
Katowice 20.22/32
Wrocław Główny 23.30

Kursuje w C od 25.06 do 31.08 oraz 23.06,15.08.

Pozdrawiam
ic_kolobrzeg
2011-04-30 11:49:18 UTC
To też dziś zadebiutował pociąg IR "Delfin" Pozna-Kołobrzeg-Poznań na
2bohunach i 1Azecie w malowaniu IR (tłum się wysypał z pociągu).
Krzysiek
2011-04-30 14:02:50 UTC
lepszy niż nic:)
Andrzej Soczówka
2011-04-30 20:48:53 UTC
Post by Marcin Radwański
Wrocław Główny 6.56
Zakopane 14.39.
Zakopane 15.49
Wrocław Główny 23.30
Na powrót do Wrocka to niestety trochę późnawo. Ale na 1 obiegu cudów
się nie zdziała, zwłaszcza że z Wrocka i tak wyjeżdża dość wcześnie. I
tak jest całkiem nieźle wytrasowany... Od Gliwic, czy Katowic to bardzo
atrakcyjny pociąg dla osób, które chcą odbyć podróż w ciągu dnia.
Uwzględnia takie kwestie, jak pory zameldowania, czy wymeldowania w
obiektach noclegowych i nie wymaga zrywania się w środku nocy.
ASO
Krzysiek
2011-05-01 12:05:00 UTC
Post by Andrzej Soczówka
Na powrót do Wrocka to niestety trochę późnawo.
Ale dzięki temu odcinek Zakopane - Katowice
pokonuje w godzinach byłego Ornaka.
Według mnie powrót wytrasowany idealnie (tylko szkoda, że się szybciej
nie da;)
i mam nadzieje, że skład będzie dłuższy niż 1 EN57 bo liczę na dobra
frekwencję.
Marcin Radwański
2011-05-01 09:23:42 UTC
I jeszcze jedna atrakcja - w Sitkolu jeszcze nie ma, ale jest na stronie
sprzedaży biletów PR.

Kursuje w okresie 25.06 - 28.08 w poniedziałki, soboty i niedziele oraz 16.08:

IR 28520
Skrócony rozkład:
Lublin 5.55
Warszawa Wschodnia 8.29/8.31
Warszawa Centralna 8.38/45
Bydgoszcz Główna 12.32/37
Piła Główna 13.48/14.01
Kołobrzeg 16.33

W drugą stronę nie został jeszcze wprowadzony.

Pozdrawiam
Damiano
2011-05-01 20:39:03 UTC
Post by Marcin Radwański
[...]
Jesli sie to potwierdzi to super. Swoja droga jestem ciekawy kto to wystawi bo
jedyne rozwiazanie to Poznań - obieg z Delfinem.
Tasiek
2011-05-02 05:30:16 UTC
Brawo :)
Damiano
2011-05-02 13:46:16 UTC
Post by Tasiek
Post by Damiano
Jesli sie to potwierdzi to super. Swoja droga jestem ciekawy kto to wystawi bo
jedyne rozwiazanie to Poznań - obieg z Delfinem.
Brawo :)
Dzięki:-) A jakie planowe zestawienie ma Delfin?

Krzysiek
2011-05-02 19:36:36 UTC
w ten weekend jechały dwa bohuny + Az
Damiano
2011-05-02 22:13:33 UTC
Post by Krzysiek
Post by Damiano
Dzięki:-) A jakie planowe zestawienie ma Delfin?
w ten weekend jechały dwa bohuny + Az
Dzieki za info, ale ten sklad musza powiekszyc jak ma jezdzic Koł.-Lublin.
Myślę, że by było dobrze tak :
a) ET22-5B
lub
b) 3B+1Bmnopux

Marcin Kulik
2011-05-02 19:00:52 UTC
Post by Marcin Radwański
IR 28520
Lublin 5.55
Warszawa Wschodnia 8.29/8.31
Warszawa Centralna 8.38/45
Bydgoszcz Główna 12.32/37
Piła Główna 13.48/14.01
Kołobrzeg 16.33
Jeśli to się potwierdzi, to pociąg jest nieźle wytrasowany. Z Wawy do
Kołobrzegu w niecałe 8 godzin...;)
MK
Damiano
2011-05-02 23:48:01 UTC
Post by Marcin Radwański
W drugą stronę nie został jeszcze wprowadzony.
Pozdrawiam
Jest rozkład wstepny 82520 rel. Kołobrzeg-Lublin

Kołobrzeg 13:00 IR 82520

Karlino 13:20 13:21
Białogard 13:29 13:30
Szczecinek 14:21 14:26
Jastrowie 15:03 15:10
Piła Główna 15:37 15:38
Bydgoszcz Główna 16:45 16:47
Toruń Główny 17:45 17:47
Aleksandrów Kujawski 18:00 18:01
Włocławek 18:24 18:25
Kutno 19:00 19:01
Łowicz Główny 19:27 19:28
Sochaczew 19:44 19:45
Warszawa Zachodnia 20:29 20:30 IR 82521
Warszawa Centralna 20:35 20:40
Warszawa Wschodnia 20:47 20:55
Dęblin 22:24 22:24
Puławy Miasto 22:39 22:40
Nałęczów 22:54 22:54
Lublin 23:15

Dni kursowania:
jazda 24. Cze do 28. Sie Pt - Nd; także 23. Cze, 15. Sie
Uwagi:
tylko 2 kl.
wagon z m. do siedz. tylko 2 kl.
Przewozy Regionalne