Wojskowe transporty na wschód, dziś w nocy ?
Leśny Dziadek
2014-03-03 15:10:53 UTC
Ciekawe, czy plotka, czy ktoś więcej zauważył? Włączyłem rano radiową "jedynkę" i właśnie wypowiadał się słuchacz, opowiadając, jak to w nocy zaobserwował podążający na wschód eszelon z polskimi (?) czołgami.
Plotka zapewne, ale...
lechu992
2014-03-03 15:21:08 UTC
Post by Leśny Dziadek
[...]
jedynie takie coś na razie zauważyłem, plus myśliwce (SU22) nad Gdynią

http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140303/SLUPSK/140309918

pozdr lechu
Dariusz K. Ładziak
2014-03-03 18:56:56 UTC
Post by lechu992
Post by Leśny Dziadek
[...]
Wszystko się zgadza. Pod jednym małym warunkiem - że SU-22 to myśliwiec...
darek
Spider_MK
2014-03-03 21:22:44 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
ZEC
2014-03-04 06:34:15 UTC
Post by Spider_MK
F16 na lublinem
http://www.lublin112.pl/f16-lublinem-mobilizacja-naszej-czesci-granicy-zdjecia/
Faktycznie jakby więcej wojskowych w okolicy, ale to może być spowodowane tym >że jeszcze tydzień , dwa temu nikt nie zwracałby specjalnej uwagi na wojskowy >konwój. Mieszkam 60 km od granicy, także w tej chwil u nas sytuacja na >ukrainie to temat numer jeden.
Piszcie dalej a ŻW wam zapuka do drzwi.

---
ZEC
S***@vp.pl
2014-03-04 10:56:04 UTC
Post by ZEC
Post by Spider_MK
[...]
Pssst! Wróg czuwa!

A tak na poważnie to i tak się nic nie ukryje w czasach dronów, satelit i telefonii komórkowej z opcją MMS...
A najbardziej rozwala mnie zdjęcie transportu wojskowego w Słupsku, z podpisem o mobilizacji... Każdy zainteresowany wie dlaczego... Widok eszelonu na pomorzance a tym bardziej w Słupsku nie jest niczym niezwykłym
ZEC
2014-03-04 18:54:35 UTC
Post by S***@vp.pl
http://www.prl.cba.pl/max/plakaty/strzez.jpg
[...]
Heh... zapomniałem emotikona ;-)
Przypomniały mi się przesiadki w Szczecinku (Wrocław - Szczecinek -
Człuchów i z powrotem). Zdarzało się widywać transporty, jak nie polskie
to sowieckie. No i ta poczekalnia przedzielona na część polską i
radziecką, też masa kotów pałętających się pod ławkami.

---
ZEC
Arkadiusz Mizerski
2014-03-04 18:08:44 UTC
Raczej Sovieci. Wiele razy pisałem, że mur berliński nie powinien zostać
zburzony, tylko przeniesiony na Bug.
Staszek
2014-03-04 09:38:35 UTC
Post by Dariusz K. Ładziak
Post by lechu992
Post by Leśny Dziadek
[...]
Przepraszam za OT, ale SU-22 to bombowiec? Tak mi się coś kojarzy, ale nie mam pojęcia o lotnictwie.
http://stacje.cba.pl/ - Małopolskie stacje kolejowe
Jezyk
2014-03-04 10:04:47 UTC
Post by Staszek
Przepraszam za OT, ale SU-22 to bombowiec? Tak mi się coś kojarzy, ale nie mam pojęcia o lotnictwie.
Szturmowiec.

Zdrooka
Jeżyk
Dariusz K. Ładziak
2014-03-04 19:13:44 UTC
Post by Jezyk
Post by Staszek
Przepraszam za OT, ale SU-22 to bombowiec? Tak mi się coś kojarzy, ale nie mam pojęcia o lotnictwie.
Szturmowiec.
Chociaż, jak Toyo na lotnictwo.net się przyznał - co najmniej raz ekipa
na sukach sklepała mu fotograficznie tyłek jak leciał na dwudziestym
dziewiątym...
Darek
zeus04
2014-03-05 07:55:14 UTC
Jakby nie było, to w oficjalnej nazwie Su-22 pojawia się określenie samolot myśliwsko-bombowy. Możliwości myśliwca ma co prawda ograniczone, ale ma i był w stanie zwalczać bombowce NATO. Zwłaszcza w wojnie obronnej, operując nad własnym terytorium przy wsparciu naziemnych stacji radiolokacji i naprowadzania. Zresztą w Układzie Warszawskim lotnictwo było mocno uzależnione od pomocy naziemnych środków i dopiero w MiG-31 zastosowano aparaturę dającą mu dużą autonomię i wiedzę o otaczającym go powietrzu.
K. Sz.
2014-03-05 08:13:56 UTC
Znaczy, spalinowy uniwersalny z hydrauliką bez sterowania wielokrotnego :)
l***@gmail.com
2014-03-04 18:16:21 UTC
Post by Dariusz K. Ładziak
Post by lechu992
Post by Leśny Dziadek
[...]
A co dziwnego w tym, że Su-22 ze Świdwina latają sobie do Gdyni, Koszalina, Kołobrzegu czy Słupska? Dla nich to kilka minut, a takie loty odbywają się często.

Co do eszelonów, to ruchy w okolicach Lęborka, Prostyni, Jankowa Pom, Ustki są regularne i nie powinno to raczej nikogo dziwić.
badworm
2014-03-05 19:32:37 UTC
Post by l***@gmail.com
Co do eszelonów, to ruchy w okolicach Lęborka, Prostyni, Jankowa Pom, Ustki są regularne i nie powinno to raczej nikogo dziwić.
Lębork to świeża sprawa (w związku z odbudowaniem bocznicy) ale też tym
bardziej nie powinien dziwić.
GG#2400455 ICQ#320399066
lechu992
2014-03-03 15:23:27 UTC
i przedewszystkim

http://wrphoto.eu/details.php?image_id=32173&mode=search
lechu992
2014-03-03 15:29:26 UTC
jedynie takie coś na razie zauważyłem w mediach

http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140303/SLUPSK/140309918

ale transporty do Wicka to norma moim zdaniem
pozdr lechu
Stefan
2014-03-03 15:48:40 UTC
Użytkownik "Leśny Dziadek" napisał w wiadomości grup

[...]

Najwyższa pora ująć się za uciskaną polską mniejszością na Litwie, Białorusi
i zachodniej Ukrainie!!!!
Kurczę blade, a jak to prawda?
pozdr
Stefan
Jagular
2014-03-03 18:18:40 UTC
Post by Stefan
[...]
No, to jest zupełnie prawidłowe i normalne działanie w obliczu zamachu
stanu jaki de facto miał miejsce na Ukrainie. Co Polska zrobi jak się na
naszą granicę, praktycznie nie bronioną, zwali 5 czy 10 milionów Ukrainców ?

---
Jagular
ZEC
2014-03-04 18:57:07 UTC
Post by Stefan
[...]
Samoobrona zaproponowała żeby wysłać wojska z misją pokojową razem z
Rosją na Ukrainę. Ich mózgi chyba jeszcze w PRL-u i Układzie Warszawskim.

---
ZEC
/dev/SU45
2014-03-04 19:01:44 UTC
Post by ZEC
Samoobrona zaproponowała żeby wysłać wojska z misją pokojową razem z
Rosją na Ukrainę. Ich mózgi chyba jeszcze w PRL-u i Układzie Warszawskim.
Nie zmienia to faktu że gdy Lepperek mówił o więzieniach CIA to wszyscy
się naśmiewali, a tu się okazało że to prawda... Z Rosją to może
niekoniecznie ale czyż nie lepiej w ogóle się tam nie wtrącać?
ZEC
2014-03-04 19:57:23 UTC
Post by /dev/SU45
Post by ZEC
[...]
Szczerze? Jesteśmy w głupiej sytuacji, wtrącać się źle, nie wtrącać też
niedobrze.

---
ZEC
jagular
2014-03-05 21:13:21 UTC
Post by ZEC
Post by /dev/SU45
Post by ZEC
[...]
Przede wszystkim na chłodno, bez emocji i histerii, kalkulować co Polsce
i 38 milionom jej obywateli opłaci się bardziej. Dosłownie, w sensie
ekonomicznym. A że ostatecznie jak zwykle wygranymi będą amerykańskie
koncerny zbrojeniowe i paliwowe to głównym zadaniem rządu jest
minimalizowanie strat Polski.

---
Jagular