Bilet www Deutsche Bahn
Karol Misiukiewicz
2013-09-01 16:39:09 UTC
Czy jak kupię bilet w internecie na Deutsche Bahn np. relacji Frankfurt
n/Odrą do Cottbus to tam drukują się godziny.
Jak sie spóźnię, bo BWE sie spóźni to mogę jechać następnym ?
Gdzie to jest napisane, ze dozwolone?
f***@gmail.com
2013-09-01 16:54:15 UTC
Post by Karol Misiukiewicz
Czy jak kupię bilet w internecie na Deutsche Bahn np. relacji Frankfurt
n/Odrą do Cottbus to tam drukują się godziny.
Jak sie spóźnię, bo BWE sie spóźni to mogę jechać następnym ?
Gdzie to jest napisane, ze dozwolone?
U mnie na Deutsche Bahn wyświetla się napis przy połączeniu do Chociebuża:
Kein Internetverkauf möglich. :-)

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek
Leschek Jeschke 
2013-09-01 17:25:01 UTC
Am Sun, 1 Sep 2013 18:39:09 +0200
Post by Karol Misiukiewicz
Czy jak kupię bilet w internecie na Deutsche Bahn np. relacji Frankfurt
n/Odrą do Cottbus to tam drukują się godziny.
Jak sie spóźnię, bo BWE sie spóźni to mogę jechać następnym ?
Oczywiście.
Post by Karol Misiukiewicz
Gdzie to jest napisane, ze dozwolone?
Wystarczy, iż nie jest napisane, że zabronione.
Poza tym, tak zwana "Zugbindung" dotyczy biletów kupionych w promocji i tylko
dla pociągów dalekobieżnych. Podane na bilecie godziny i tory odjazdu pociągów
regionalnych służą jedynie ułatwieniu podróżnemu orientacji.

Przy okazji: jeśli kupujemy bilet przez DB, to za spóźnienie pociągu powyżej
jednej godziny przysługuje nam zwrot 25 procent ceny biletu, za więcej niż
dwie - 50 procent.
--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de
Karol Misiukiewicz
2013-09-01 17:48:19 UTC
ciekawa interpretacja, ale czy sprawdzona praktycznie ?
Leschek Jeschke 
2013-09-01 18:15:06 UTC
Am Sun, 1 Sep 2013 19:48:19 +0200
Post by Karol Misiukiewicz
Post by Leschek Jeschke 
Wystarczy, iż nie jest napisane, że zabronione.
ciekawa interpretacja, ale czy sprawdzona praktycznie ?
Tak.
Teoretycznie również reguluje to regulamin przewozowy DB
(Beförderungsbedingungen der Deutschen Bahn AG) pod nr 9.xx.
--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de