Fototapeta z parowozem
MM
2019-05-09 19:46:55 UTC
Cześć,

poszukuję jakiegoś fajnego zdjęcia pociągu z parowozem, w jakimś ładnym krajobrazie albo stacji i koniecznie w dużej rozdzielczości, zdjęcie miałoby mi posłużyć do zrobienia fototapety o szerokości mniej więcej 3 metrów. Pomożecie?

Fajnie jakby był to polski parowóz. W sensie nie chodzi o produkcję, ale o użytkownika.
t-1
2019-05-10 11:46:05 UTC
Post by MM
[...]
Może z nimi pogadaj?