mikrofon zapowiadania pociągów
m***@poczta.onet.pl
2018-02-05 19:16:14 UTC
Cześć,
Mam mikrofon KZŁ Bydgoszcz. Coś takiego
W skrzynce jest wzmacniacz chyba mikrofonowy. Szukam schematu, dokumentacji tego wzmacniacza. Czy macie dostęp do takich "historycznych" dokumentacji?

Pozdrawiam,
Marcin
f***@gmail.com
2018-02-05 19:27:50 UTC
https://obrazki.elektroda.pl/3927431900_1396536957.jpg
W skrzynce jest wzmacniacz chyba mikrofonowy. Szukam schematu, dokumentacji tego wzmacniacza. Czy macie dostęp do takich "historycznych" dokumentacji?
Dokumentacji nie mam ale z tego co pamiętam w zestaw wchodzą:

1. Mikrofon

2. Szklanka do połowy pusta (pełna) z herbatą.

3. Pyza do języka angielskiego.

FG
/dev/SU45
2018-02-05 20:55:26 UTC
Post by m***@poczta.onet.pl
[...]
Nie ma jakiegoś oznaczenia modelu? Podejrzewam że to prosty wzmacniacz,
jakie są elementy i jak wygląda w środku? Może oznaczenie jest na płytce
drukowanej? Jakie są wyjścia/wejścia?
m***@poczta.onet.pl
Oparty jest na UL1490. Płytka ma wejścia z mikrofonu i wyjścia na magnetofon do nagrywania zapowiedzi. Nie wiem gdzie jest zasilanie i wyjście do wzmacniacza mocy. Na płytce jest oznaczenie KZŁ S 4491 384 TKAR A.
/dev/SU45
2018-02-06 08:16:15 UTC
Post by m***@poczta.onet.pl
Oparty jest na UL1490. Płytka ma wejścia z mikrofonu i wyjścia na magnetofon do nagrywania zapowiedzi. Nie wiem gdzie jest zasilanie i wyjście do wzmacniacza mocy. Na płytce jest oznaczenie KZŁ S 4491 384 TKAR A.
Tu jest karta tego wzmacniacza, zasilanie 6-12V więc może jest
podłączone bezpośrednio z zewnątrz bez stabilizatora?

http://www.elenota.pl/datasheet-pdf/60405/CEMI/UL1490

Zobacz (albo sprawdź omomierzem) gdzie jest podłączona nóżka 14. Czy
jest osobne wyjście do wzmacniacza mocy i do magnetofonu?
m***@wp.pl
2018-02-06 11:56:56 UTC
Post by m***@poczta.onet.pl
Płytka ma wejścia z mikrofonu i wyjścia na magnetofon do nagrywania zapowiedzi. Nie wiem gdzie jest zasilanie i wyjście do wzmacniacza mocy.
Gniazdka z pinami w układzie "półksiężyca" to wejście z mikrofonu i wyjście do wzmacniacza mocy.
Gniazdko z pinami w układzie "oczek 5 na kostce do gry" to zasilanie (tylko 2 piny wykorzystane).
m***@poczta.onet.pl
2018-02-06 17:41:07 UTC
Post by m***@wp.pl
Post by m***@poczta.onet.pl
[...]
Zgadza się. Są trzy takie gniazda. Jedno do mikrofonu, do magnetofonu i chyba do gramofonu. Jest jeszcze przewód ale jest obcięty. To nim chyba jest zasilanie i wyjście do wzmacniacza na głośniki.