Pociąg Bory Tucholskie
a***@wp.pl
2019-07-17 05:20:40 UTC
Chciałbym zapytać jak to jest z zestawieniem tego składu. Na stronach IC pokazuje że wyjeżdża z Gdyni i Gdańska jako LOK+10+11+12(na zarz.). Z Tczewa taż pokazuje LOK+10+11+12(na zarz.). Z kolei dla Piły Gł. pokazuje już LOK+12(na zarz.)+13+10. Gdzie zatem następuje zmiana czoła i zmiana wagonu nr 11 na 13? Pytam, bo chcę się przejechać Ostbahnem i jechać w ostatnim wagonie. :-)
m***@wp.pl
2019-07-18 00:00:59 UTC
W Tczewie jest zmiana czoła.
a***@wp.pl
2019-07-18 06:08:34 UTC
Post by m***@wp.pl
W Tczewie jest zmiana czoła.
Czyli z Tczewa ostatni wago to będzie nr 10 ?
m***@wp.pl
2019-07-18 07:11:21 UTC
Post by a***@wp.pl
Post by m***@wp.pl
W Tczewie jest zmiana czoła.
Czyli z Tczewa ostatni wago to będzie nr 10 ?
Tak by na to wyglądało :-)
A nawet powinna być zmiana numeru pociągu, bo GDY-TCZ jedzie w kierunku parzystym, a TCZ- GORZ jedzie w kierunku nieparzystym.
a***@wp.pl
2019-07-18 09:30:17 UTC
Dzięki. Bilety kupione. Będzie takie kółeczko po Polsce:
Czwartek: po pracy z Wawy do Tczewa, nocleg w Tczewie.
Piątek: z Tczewa Borami do Gorzowa, obiad w Gorzowie, dalej PR do Kostrzynia, nocleg w Kostrzynie.
Sobota: z Kostrzynia IC do Krakowa, obiad w Krakowie, dalej IC do Zamościa, nocleg w Zamościu.
Niedziela: z Zamościa PR do Lublina, obiad w Lublinie, dalej IC do Wawy przez słynny Parczew. :-)
s***@gmail.com
2019-07-18 18:16:43 UTC
Post by a***@wp.pl
[...]
Żeby takie rzeczy robić z własnej i nie przymuszonej woli
to trzeba być prawdziwym mikolem
a***@wp.pl
2019-07-19 09:12:25 UTC
Ja jestem. Ale są lepsi w takie kółeczka / wyprawy... :-)
spider
2019-07-25 21:22:40 UTC
Post by a***@wp.pl
Czwartek: po pracy z Wawy do Tczewa, nocleg w Tczewie.
Piątek: z Tczewa Borami do Gorzowa, obiad w Gorzowie, dalej PR do Kostrzynia, nocleg w Kostrzynie.
Kostrzyn - KostrzyNa ;)

Nie przegap okolicy Rytla, krajobraz jak po wybuchu bomby atomowej (po
nawałnicy w 2017, rok temu jeszcze sporo było nieposprzątane, a przy
każdej chałupie ogromna góra drewna na opał)
Ogólnie piękna trasa, TLK z otwieranymi oknami, żyć nie umierać :)
Coraz mniej będzie takich mikolskich pociągów. Udało mi się wreszcie w
tym roku zaliczyć Piła - Szczecin przez Wałcz by TLK. Zaliczyłem już
wcześniej szynobusem ale to nie to samo :)
a***@wp.pl
2019-07-29 10:52:22 UTC
Byłem, przejechałem, nakręciłem filmiki. Krajobraz po nawałnicy widziałem. Szerszy opis będzie wkrótce. :-)
a***@wp.pl
2019-07-30 18:21:14 UTC
Post by a***@wp.pl
Byłem, przejechałem, nakręciłem filmiki. Krajobraz po nawałnicy widziałem. Szerszy opis będzie wkrótce. :-)
Opis, zwany Relacją na mojej stronie:

http://arekmiz.prv.pl/XXIw%20(4).htm
Kolejoman
2019-07-30 18:55:44 UTC
Post by a***@wp.pl
http://arekmiz.prv.pl/XXIw%20(4).htm
W Kostrzynie mogliście spać na dworcu :)
http://hostel.lubuskie.org.pl/galeria.html

Pewnie byłoby i spokojniej a i pociągi by się przez okno pooglądało.

O ile to jeszcze funkcjonuje, bo na stronie informacje trochę stare.

Pozdr.
Grzesiek