NIghtjet - którędy to jedzie?
LJS
2020-07-24 00:12:45 UTC
Cześć,

Zauważyłem dopiero teraz, że Nightjet ENE 47010 (456) Wien Hbf -> Berlin-Charlottenburg nie ma wpisanych postojów między Chałupkami a Opolem.

Czy on jedzie jakimś objazdem?

Jakby kierować się pominiętymi stacjami, to nasuwa się trasa przez Wodzisław Śl. - Rybnik - Leszczyny - Gliwice - Strzelce Op./Lubliniec, a jako powód rozkopki KK - Opole.

Czy tak jest w rzeczywistości? W drugą stronę jakoś się zmieścił.

LJS
K. Sz.
2020-07-24 08:05:12 UTC
Post by LJS
[...]
Przez Strzelce jakoby.
portalpasazera pokazuje trasę, nawet jeśli nie ma postojów.

K.Sz.
zeus04
2020-07-27 20:12:55 UTC
Post by K. Sz.
Przez Strzelce jakoby.
portalpasazera pokazuje trasę, nawet jeśli nie ma postojów.
K.Sz.
Na 100%
Na dziś z rozkładu jazdy:
CHAŁUPKI ; ph 2:18-2:21