Tarnów > Świnoujście
s***@gmail.com
2019-09-06 17:50:31 UTC
Pytania dwa (sorry ale nigdy nie jechałem)
Mama lat 70 jedzie do Sanatorium Przemyślaninem.
Kupiłem jej sypialny tylko okazało się że łóżko
dostępne jest tylko środkowe.
Jest jakaś drabinka albo coś do wejścia na środkowe łóżko?

Jak bilet kupiony z Tarnowa do będzie problem
jak mama wsiądzie w Krakowie?
"lukk <\"lukk.mkm" <"nospam>\""@vp.pl>
2019-09-06 19:20:33 UTC
Post by s***@gmail.com
Jest jakaś drabinka albo coś do wejścia na środkowe łóżko?
Jest drabinka.
Post by s***@gmail.com
Jak bilet kupiony z Tarnowa do będzie problem
jak mama wsiądzie w Krakowie?
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś było tak, że konduktor WARSu mógł
sprzedać miejsce, na które nikt się nie zgłosił, choć było zarezerwowane.

pzdr
lukk

---