Bilety IC na wakacje
Telesfor Baudot
2019-05-20 09:49:41 UTC
Czy wiadomo kiedy będzie wreszcie pełna możliwość rezerwacji na
wakacyjne pociągi IC?

Widzę w systemie, że stopniowo pojawiają się kolejne, ale np. na
MALCZEWSKI na 15 czerwca - nie da się!

Telesfor
Michał Jankowski
2019-05-20 10:41:23 UTC
Post by Telesfor Baudot
Czy wiadomo kiedy będzie wreszcie pełna możliwość rezerwacji na
wakacyjne pociągi IC?
Jak zrobią. :) Burdel w tym archeo nieziemski.

MJ
Grzegorz Kapusta
2019-05-20 18:02:39 UTC
Post by Michał Jankowski
Post by Telesfor Baudot
Czy wiadomo kiedy będzie wreszcie pełna możliwość rezerwacji na
wakacyjne pociągi IC?
Jak zrobią. :) Burdel w tym archeo nieziemski.
To jest gigantyczna kompromitacja tego systemu. Może już czas wrócić
do normalnych rozkładów jazdy ważnych rok? Wszystkie koleje
świata remontują swoje tory i są w stanie wydać taki rozkład.
Naprawdę mam gdzieś (i chyba nie tylko ja) że dany pociąg
przyjedzie do celu jednego dnia o 22:08, a innego o 22:09.
Wiecie, że obecny rozkład relacyjny dla takich Katowic ma
731(!!!) objaśnień plus literowe od a do bt, co daje razem
ponad 800? Czy to jest czytelne? Np. chcemy dojechać do Rybnika
o 19:30. Pociąg o tej godzinie ma 27 wariantów do sprawdzenia.

Pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta
Dąbrowski
2019-05-21 17:38:58 UTC
Post by Grzegorz Kapusta
Post by Michał Jankowski
Post by Telesfor Baudot
[...]
Są, np we Francji zaskoczyło mnie, że pociągi mają takie duże rezerwy
czasowe. Prawie na każdej stacji stoją po kilka, kilkanaście minut, mimo
że według rozkładu jazdy postój to 1 minuta.
W maju mamy remonty na torach. Na 13 km szlaku, gdzie dopuszczalna
prędkość dla pasażerskich wynosi 100km/godz drogowcy wprowadzili kilka
ograniczeń do 30km/godz. W sumie to około 1,5 km. Szynobus z powodu tych
ograniczeń dokłada około 5 minut, TLK około 4 minut. Takich szlaków z
ograniczeniami jest więcej. Na linii jednotorowej te opóźnienia
przenoszą się na inne pociągi. Może gdyby zastosować takie rezerwy
czasowe jak we Francji to nie trzeba by zmieniać rozkładów jazdy co 3
miesiące.

f***@gmail.com
2019-05-20 16:28:51 UTC
Od kiedy 15 czerwca to wakacje?

FG
Telesfor Baudot
2019-05-20 17:43:15 UTC
Każdy ma wakacje wtedy kiedy na nie zasługuje...

Telesfor