Czy śmierć pod pociągiem boli ?
a***@gmail.com
2019-12-27 21:14:15 UTC
jak myślicie czy smierc poprzez rzucenie się pod nadjeżdżający pociag z pochylona głowa do przodu tak aby uderzył w głowę boli bardzo ? czy od razu traci się świadomość i już nie czuje jak dalej mieli ciało ? mam straszne koszmary i stres bo ktoś z rodziny nie dawno tak właśnie skończył śni mi się to stale choć tego nie widziałam i nie umiem się pogodzić z myślą czy to bardzo bolało i skąd aż tyle odwagi żeby to zrobić ? skąd aż tak opanowany lek ? Czy taka osoba nigdy nie próbuje uciekać w ostatniej chwili ?
Grzexs
2019-12-28 00:07:50 UTC
Post by a***@gmail.com
[...]
To raczej pytanie na jakąś grupę związaną z medycyną.

PS. Cóż to za dziwna składnia i interpunkcja? Ledwo można zrozumieć.
Grzexs
brum
2019-12-28 09:30:55 UTC
PS. Có¿ to za dziwna sk³adnia i interpunkcja? Ledwo mo¿na zrozumieæ.
Skladnia nabiera sensu, gdy dolozysz interpunkcje:)
Roman Rogóż
2019-12-29 22:25:29 UTC
Post by Grzexs
Post by a***@gmail.com
[...]
Jeżeli pierwsze uderzenie poszło w głowę, to oczywiście wiąże się to z
natychmiastową utratą przytomności i nie musi to być nawet pociąg
wystarczy byle gazrurka w ręce bandziora.
Co do Co do odwagi i determinacji to chyba nikt Ci na to pytanie nie
odpowie.
PiteR
2019-12-30 10:31:35 UTC
Post by a***@gmail.com
jak myślicie czy smierc poprzez rzucenie się pod nadjeżdżający
pociag z pochylona głowa do przodu tak aby uderzył w głowę boli
bardzo?
Nie boli. Dostałem dwa razy w łeb i film momentalnie się urywa.
Post by a***@gmail.com
i skąd aż tyle odwagi żeby to zrobić? skąd aż tak
opanowany lek?
Jak ktoś idzie na tory to myśli o tym jakiś czas żeby się udało na
100%.
--
Piotrek

Let me see your war face.
Dąbrowski
2019-12-30 20:23:19 UTC
Post by a***@gmail.com
skąd aż tyle odwagi żeby to zrobić ? skąd aż tak opanowany lek ? Czy taka osoba nigdy nie próbuje uciekać w ostatniej chwili ?
Kiedyś jechałem pociągiem pod który rzuciła się 17-letnia dziewczyna.
Też się zastanawiałem skąd w niej było tyle odwagi i determinacji że
nocą poszła pod wiadukt, 1,5 km od najbliższych zabudowań i tam czekała.
Moja babcia powiedziała - "a to już diabeł prowadził".
Tak samo starzy ludzie mówią gdy ktoś się wiesza na klamce.
a***@gmail.com
2019-12-30 21:28:31 UTC
Mam nadzieje ze w takim razie nie bolało ze natychmiast była utrata przytomności bo właśnie ta osoba stała na wprost i pochyliła głowę aby pociag uderzył w to miejsce , ale serio ludzie aż takiej odwagi maja ? A co na to maszyniści gdy ma ofiarę przed oczami jak oni wyglądają boja się czy są spokojni a może płaczą czy raczej najpierw wskakują i próbują jednak uciekać ale już za późno ?
Stefan
2019-12-30 22:20:10 UTC
Post by a***@gmail.com
[...]
Przeczytaj
https://plus.dziennikzachodni.pl/zabic-14-osob-i-zyc-dalej-maszynista-pracuje-nie-moze-pytac-o-smierc/ar/9219595
oraz słynny (w swoim czasie) "Oczko"
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/oczko/n7mnn
pozdr
Rsp Stefan
Samobójstwo
2019-12-31 01:19:02 UTC
Dzięki ale nadal nikt nie napisał czy to boli
u2
2019-12-31 06:18:53 UTC
boli jak cholera,, wsadź swój pusty łeb do piekarnika to poczujesz:)))))))
Roman Rogóż
2019-12-31 11:49:21 UTC
A kto Ci ma odpowiedzieć wiarygodnie, samobójcy ?
Grzexs
2019-12-31 17:43:39 UTC
Post by Roman Rogóż
Post by Samobójstwo
Dzięki ale nadal nikt nie napisał czy to boli
A kto Ci ma odpowiedzieć wiarygodnie, samobójcy ?
No i należy zwrócić uwagę na aspołeczną postawę takiej osoby. Zamiast
wybrać jakąś mniej szkodliwą formę, to ich poczynania powodują
dezorganizację życia wielu ludzi i w dodatku ktoś będzie musiał posprzątać.
Grzexs
u2
sprzątałeś ?
Grzexs
2019-12-31 20:13:03 UTC
Post by u2
Post by Grzexs
Post by Roman Rogóż
Post by Samobójstwo
[...]
Widziałem. Wystarczy. Przy okazji rozmawiałem z gościem, który takie coś
robi. Stwierdził, że to nie „mielonka” wzbudza najwięcej emocji, ale
„kilka fragmentów”. I to nie po pociągach się najczęściej sprząta takie
rzeczy, lecz po motocyklistach. To było >10 lat temu.
Grzexs
u2
skoro tylko widziałeś, a nie sprzątałeś, to co ty możesz wiedzieć ?
Grzexs
2020-01-01 09:49:59 UTC
Post by u2
Post by Grzexs
Post by u2
Post by Grzexs
Post by Roman Rogóż
Post by Samobójstwo
[...]
Czyż nie znosząc jajek nie możemy wypowiadać się o smaku jajecznicy¿
Grzexs
u2
2020-01-02 13:26:57 UTC
nie poznasz smaku wody, póki jej nie spróbujesz
Stefan
2020-01-01 12:15:16 UTC
Post by u2
Post by Grzexs
Post by u2
Post by Grzexs
Post by Roman Rogóż
Post by Samobójstwo
[...]
Musiałem nadzorować wymianę górnej warstwy podtorza na długości jakiś 25
metrów. Denat był poszatkowany dokładnie, załoga "Czarnej Maryśki"
stwierdziła, że oni nie maja co zbierać. Poniewierało go między
krawędzią niskiego peronu a kołami.
"Perszing" ciął równą setką....
Rsp Stefan
Robert Tomasik
2020-01-02 20:27:01 UTC
Post by Grzexs
[...]
Motocykliści przeważnie są w jednym kawałku. W wypadku potrącenia przez
pociąg przeważnie nie.
Robert Tomasik
giq
2020-01-03 07:27:37 UTC
Poniekąd powiązane z tematem - przypadek tramwajowy z Wrocławia sprzed półtorej roku.

https://gazetawroclawska.pl/tragedia-we-wroclawiu-tramwaj-smiertelnie-potracil-kobiete-pojazd-ciagnal-fragmenty-ciala-przez-miasto-zdjecia-tylko-dla/ar/13246682

giq
Grzegorz Tomczyk
2020-01-03 12:57:51 UTC
Post by a***@gmail.com
A co na to maszyniści gdy ma ofiarę przed oczami
Może zerknij na ten reportaż:

Grzegorz Tomczyk
Samobójstwo
2020-01-05 16:25:21 UTC
Ciekawe czy rozczłonkowanie ciała boli cały czas jak tak mieli czy może od uderzenia w czoło składu traci się przytomność i po prostu już nic nie wie i nie czuje co dalej się dzieje
u2
2020-01-05 19:15:14 UTC
Post by Samobójstwo
Ciekawe czy rozczłonkowanie ciała boli cały czas jak tak mieli czy może od uderzenia w czoło składu traci się przytomność i po prostu już nic nie wie i nie czuje co dalej się dzieje
próbowałeś na sobie ?

Samobójstwo
2020-01-05 16:27:41 UTC