Jazda pod górę. Prośba o wyjaśnienie technologii.
robot
2020-10-22 20:30:54 UTC
Cześć.

Co tu się dzieje w tym momencie?
Między szynami, po środku pojawia się dodatkowe coś.
Jak to działa?
Poza tym niezła trasa.
MF
2020-10-22 22:30:57 UTC
Post by robot
Cześć.
http://youtu.be/6AYtD1c-QrE
http://www.transportszynowy.pl/kolzebata.php
MF
"lukk <\"lukk.mkm\"@vp.pl" <@vp.pl>
2020-10-23 18:32:38 UTC
Post by MF
Post by robot
Cześć.
http://youtu.be/6AYtD1c-QrE
Co tu się dzieje w tym momencie?
Między szynami, po środku pojawia się dodatkowe coś.
Jak to działa?
Poza tym niezła trasa.
http://www.transportszynowy.pl/kolzebata.php
Na początku filmu są zdjęcia szczegółów toru z zębatką, oraz koła
zębatego współpracującego z szyną.

pzdr
lukk
robot
2020-10-24 06:32:36 UTC
Post by "lukk <\"lukk.mkm\"@vp.pl" <@vp.pl>
Post by MF
Post by robot
Cześć.
http://youtu.be/6AYtD1c-QrE
[...]
A tego nie widziałem. Nauczka dla mnie, żeby nie przewijać początku
filmu od razu.
robot
2020-10-24 06:31:30 UTC
Post by MF
Post by robot
Cześć.
http://youtu.be/6AYtD1c-QrE
Co tu się dzieje w tym momencie?
Między szynami, po środku pojawia się dodatkowe coś.
Jak to działa?
Poza tym niezła trasa.
http://www.transportszynowy.pl/kolzebata.php
Dzięki.
Tak to sobie wyobrażałem. Tylko nie wiedziałem, że można tak płynnie
łączyć ze zwykłymi torami.
Bad Worm
2020-11-04 10:16:52 UTC
Post by robot
Dzięki.
Tak to sobie wyobrażałem. Tylko nie wiedziałem, że można tak płynnie
łączyć ze zwykłymi torami.
No nie tak do końca płynnie. Skład dojeżdżający do początku odcinka z
zębatką musi zwolnić i czuć szarpnięcie w momencie "złapania" jej przez
koła zębate.
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[malpa]post[kropa]]pl
www.kolejnafoto.pl