horror na zachodnim
t***@gmail.com
2020-06-29 11:40:41 UTC
W czerwcowe piątkowe popołudnie wypadło mi być na dworcu zachodnim w stolycy w godz między 15.45 a 16.30 i
Na peronie chyba 6 gdzie odjeżdżają poc dalekobieżne w kier zachodnim pełno ludzi( żadnego dystansu )spektrum społeczeństwa słoiki, korposzczury i korposzczurzyce ludzie w średnim wieku i 65, 70 + nie ma gdzie siedzieć niektórzy siedzą na postumentach filarów a wyświetlacz odjazdów szaleje jak obłąkany wtem pojawia się napis 16.06 Poznań Varsowia opóźniony 5 min i ok 16 .11 pojawia się ta Varsowia po ok minucie zanika i pojawia się jakiś kierunek 16 20 zanika i 16.28 Zgorzelec czy coś tam.

Ok 16 12 gdy napis Varsowia zanika para starszych ludzi pyta się rozpaczliwie stojących obok co z tą Varsowią - nikt nic nie wie.
Na peronie oprócz w/w można zobaczyć ochroniarzy ,śmieciarzy , bezdomnych ew. kto potrafi rozpoznać kieszonkowców ale żadnego KOLEJARZA ani osobnika o podobnej profesji.
Wtem ktoś doradził staruszkom aby udać się do głównego wyświetlacza który mieści się gdzieś w przejściu podziemnym - ludziki z walizami podreptali tam mordując się po stromych wyjątkowo tam schodach i gdy wrócili i tak szybko ok
16.20 ich varsowia akurat odjeżdżała dostojnie z peronku.
Zaznaczam że chciałem też pomóc tym ludziom poprzez wgląd w apkę telefonu portal pasażera ale zlikwidowałem ją gdy przestałem być mikolem

Nie mogę zapomnieć widoku totalnego załamania na ich twarzach ( tacy ludzie nic nie zrobią -jakieś reklamacje to nie ich bajka ) i dlatego postanowiłem napisać ten post w nadzieji ,że może czyta to forum kto pracuje w PLK czy PIC i w końcu zrobi coś z tym bałaganem.

W każdym bądź razie ja nieprędko wsiądę na pokład jakiegokolwiek przewoźnika szynowego a do stolycy na przyszłość pojadę swoją furą i wolę stać w korkach i słuchać ulubienej muzyczki niż cieśnić się na peronach.

Oj spółko Intercity ! z taką jakością usług nieprędko odzyskasz kondycje finansową sprzed pandemii
a spróbuj ino podnieść ceny to ( parafrazując słowa prezydenta Rafała ) dni Twe są policzone !

pozdrawiam forumowiczów btsz
Grzegorz Kapusta
2020-06-29 15:44:27 UTC
Post by t***@gmail.com
[...]
A cóż to za wujek dobra rada był? Bałagan na wyświetlaczach należy
piętnować, ale w życiu bym nie wpadł na to, żeby w bliskiej okolicy
czasowej odjazdu mojego pociągu urządzać jakieś wycieczki po dworcu!
I to przy braku innych informacji np. o zmianie peronu czy zwiększeniu
opóźnienia.

Pozdrawiam,
GK
K. Sz.
2020-06-29 18:43:52 UTC
Post by Grzegorz Kapusta
[...]
Zbiorcze tablice odjazdów i przyjazdów są na peronach dalekobieżnych nad
schodami.
Wyświetlacze przy poszczególnych torach są "jednopociągowe", ale wydaje
mi się, że jest to standard.
Zapowiedzi głosowe na Zachodnim są akurat dość porządne (jak się co nie
wysypie).
Nie określiłbym też schodów jako "wyjątkowo strome", a dość często noszę
tamtędy rower. Po remoncie będzie pięknie :)
Arkadiusz Mizerski
2020-07-10 06:56:29 UTC
Post by K. Sz.
Po remoncie będzie pięknie :)
Czyli gdzieś w lutym. :-)
K. Sz.
2020-07-10 11:14:43 UTC
Post by Arkadiusz Mizerski
Post by K. Sz.
Po remoncie będzie pięknie :)
Czyli gdzieś w lutym. :-)
Ty się zając śmiej, a umowę podobno podpisali.
Smok Eustachy
2020-07-10 19:26:08 UTC
Post by Arkadiusz Mizerski
Post by K. Sz.