Dawniej budzono zainteresowanie koleja - File 1 of 4 - s1985 Gdy sie nudzisz czekajac na pociag (2).jpg (0/1)
Piotr Karocki
2020-06-03 10:04:03 UTC
Bylo takie czasopismo... Swiat Mlodych.
W 1985 roku, na wakacje, dali cykl "Gdy nudzisz sie czekajac na pociag".
Przesylam pierwszy i czwarty odcinek cyklu ;)
zeus04
2020-06-04 06:55:16 UTC
Nie ma linku. W tamtym czasie widziałem chyba wszystkie cztery :)
Mark
2020-06-04 23:02:19 UTC
Post by zeus04
Post by Piotr Karocki
[...]
Oto ten link:
https://www.skyscrapercity.com/threads/prl-i-reszta-%C5%9Bwiata.800434/post-168401744
--
Mark
***@pnet.pl
***@onet.pl
Piotr Karocki
2020-06-09 10:52:45 UTC
Post by Piotr Karocki
Bylo takie czasopismo... Swiat Mlodych.
W 1985 roku, na wakacje, dali cykl "Gdy nudzisz sie czekajac na pociag".
Przesylam pierwszy i czwarty odcinek cyklu ;)
Chcialem wstawic tutaj obrazek, ale nie udalo sie :(