Objazd przez Wroclaw Brochów Towarowy - wyjątek czy standard podczas remontu
sarycz
2019-07-22 20:02:21 UTC
Dzisiaj wybrałem się popołudniu na foty i jakie było moje zdumienie gdy zobaczyłem IC Kossak na EP09-001 toczący się z prędkością piechura po torze prowadzącym z Wrocławia Głównego na Brochów Towarowy. Akurat żaden inny pociąg nie jechał w tym kierunku i zaciekawiło mnie, czy przy jednotorze do Świętej Katarzyny wszystkie pociągi jadą w ten sposób, żeby nie opóźnić tych w kierunku przeciwnym.

Pozdrawiam
m***@wp.pl
2019-07-23 23:10:36 UTC
Na WGB w tym czasie był problem z urządzeniami przekaźnikowymi, konkretnie posypały się obwody zwrotnic i kontroli zajętości, więc zapewne z tego powodu wycieczka Kossaka przez Brochów.
Filu
2019-08-18 09:27:27 UTC
No gdzie foty tego Kossaka :-)