szukam Cabview po torach podmiejskich Warszawa
Krzysztof kw1618 z Warszawy
2019-06-14 19:26:36 UTC
Na wjeździe na Wschodnią od strony zachodniej, na wjeździe na Zachodnią
od strony wschodniej jest żółta tablica z jakimś tekstem.
Co tam jest napisane ?
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net
Krzysztof kw1618 z Warszawy
2019-06-14 19:31:24 UTC
Post by Krzysztof kw1618 z Warszawy
Na wjeździe na Wschodnią od strony zachodniej, na wjeździe na Zachodnią
od strony wschodniej jest żółta tablica z jakimś tekstem.
Co tam jest napisane ?

2:25 widać tablicę na słupie po lewej stronie
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net
Mareczek
2019-06-14 22:02:41 UTC
[...]
http://youtu.be/99Rhu7kbA2M
2:25 widać tablicę na słupie po lewej stronie
Strzelam że toptaki tekst, a znalazłem chyba foto właśnie tej tablicy
** Pzdr Mareczek | SQ1NDX | GG #1317273 **
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* http://www.mareczek.szczecin.pl *
Mareczek
2019-06-14 22:04:18 UTC
Post by Mareczek
Strzelam że toptaki tekst, a znalazłem chyba foto właśnie tej tablicy
http://www.szynowe.pl/4images/data/media/1031/W-wa_Wsch._-2015.05.30.jpg
A sorki, nie ten kierunek, ale pewnie tekst jest zbliżony do powyższego.
2019-06-15 08:58:04 UTC
Post by Mareczek
[...]
tak, o tę tablicę chodzi.
Zawsze mnie interesowało co tam napisane, a nie zdążyłem przeczytać.

Podobna jest na wjeździe na Wschodnią, zakładam, że tekst jest ten sam.
Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net
czajnik grupowy
2019-06-20 10:53:24 UTC
Zawsze się zastanawiałem jaki jest cel stawiania tych tablic, Toromistrz lub obchodowy mają bardziej się starać? ;-)