[rel] Polowanie na stalowe smoki - cz. I
McZapkie
2004-09-03 21:08:15 UTC
W zalozeniu mialem zamiar pisac relacje on-line, przesylajac zdjecia
z kafejek internetowych, ale zbyt optymistycznie do tego podszedlem.
W Rosji internet prawie nie istnieje, kafejke internetowa
znalazlem w Moskwie (po dluzszych poszukiwaniach) dopiero wracajac,
w innych miastach albo nie bylo, albo gdzies w centrum daleko od
stacji. We wschodniej czesci Rosji to nawet telefon komorkowy mozna
odlozyc na polke wylaczywszy go zeby sie nie wyladowywal szukajac
bezradnie zasiegu.
W Chinach kafejki sa bardziej powszechne, ale wszystkie wyposazone
w komputery z Win98 i pozbawione czytnikow CD - to zalatwialo
odmownie sprawe czytania zdjec z karty CF albo z CD.
Na szczescie moglem przegrac zdjecia z kart CF na plytki w zakladach
fotograficznych lub z sklepach muzycznych (bedacych zakamuflowanymi
pirackimi wypalarniami).
W sumie przywiozlem do Polski 10 CD-ROMow (z czego lwia czesc to
nieskompresowane klipy audio, po kompresji jest tylko 1.5 GB:
1500 zdjec i 150 filmikow).
Dopiero teraz moge to wrzucac na serwer (oczywiscie nie wszystkie
zdjecia tylko niektore, a filmiki wrzucam okrojone w czasie i
rozdzielczosci, calosc materialu moze byc na CD jakby ktos chcial)
przy okazji wrzucam
opisy i komentarze, co razem da pewna forme relacji z podrozy,
nie wiem czy wygodna do czytania.
Zapraszam wiec na http://www.mczapkie.prv.pl gdzie w dziale
Trains/2004/chiny znajduje sie pierwsza czesc relacji
a mianowicie przejazd z Krakowa przez Lwow do Moskwy.

Pozdrawiam,
Mc
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
ikarus
2004-09-03 22:19:04 UTC
U�ytkownik "McZapkie" <***@Pt47.pl> napisa� w wiadomo�ci news:chamfv$i2l$***@galaxy.uci.agh.edu.pl...
[...]

Šwietne, czekam z nicierpliwo¶ci± na resztê! ;)

--
Pozdrowienia z Gdyni,
£ukasz Staniszewski

Ja ju¿ dzisiaj bêd±c w uczelnianej bibliotece by³em ¶wiadkiem sytuacji,
jak pani bibliotekarz najpierw mówi studentowi, ¿e on tej ksi±¿ki
jeszcze nie odda³, a gdy student twierdzi, ¿e odda³ wczoraj i "proszê
sprawdziæ", pani sprawdza w komputerze i stwierdza "o ku*wa,
rzeczywi¶cie".
(c) pl.regionalne.trojmiasto
Aron
2004-09-06 17:51:04 UTC
U¿ytkownik "ikarus"
Post by ikarus
[...]
IMHO w dzisiejszych czasach wskutek ewolucji jêzyka s³owo "ku*wa" przestaje
byæ wulgaryzmem. Np. w ¶redniowieczu s³owo "kobieta" oznacza³o pani± lekkich
obyczajów a na porz±dne panie mówi³o siê "niewiasta" albo "bia³og³owa". A
teraz s³owo kobieta jest neutralne.

pozdrawiam aron
Wojtek M.
2004-09-04 07:04:08 UTC
Post by McZapkie
Zapraszam wiec na http://www.mczapkie.prv.pl gdzie w dziale
Trains/2004/chiny znajduje sie pierwsza czesc relacji
a mianowicie przejazd z Krakowa przez Lwow do Moskwy.
Cze¶æ

Doskona³e, ale jak ju¿ dodasz Chiny to proszê o duu¿o filmików z parowozami
:)

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa
McZapkie
2004-09-05 23:51:46 UTC
Wojtek popelnil byl nastepujacy tekst:

: Doskona?e, ale jak ju? dodasz Chiny to prosz? o duu?o filmik?w z parowozami

Wojtku, filmiki z parowozami mam na ogol w rozdzielczosci 640x480,
niektore wrzuce po przeskalowaniu 320x240 na serwer, ale
na reszte oraz Hi-Res obejrzysz jak sie spotkamy.

Pozdr,
Mc

Ps. wrzucilem nowe fotki
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
rafikx
2004-09-06 17:55:34 UTC
Post by McZapkie
Ps. wrzucilem nowe fotki
Tradycyjnie proszę o jeszcze :)))

Pozdrawiam
Rafał
McZapkie
2004-09-07 07:17:06 UTC
rafikx popelnil byl nastepujacy tekst:

: >
: > Ps. wrzucilem nowe fotki
: >

: Tradycyjnie prosz? o jeszcze :)))

Prosze bardzo, jest juz 6000 km :)

Mc
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
futszaK
2004-09-04 08:36:34 UTC
Fri, 3 Sep 2004 21:08:15 +0000 (UTC), użyszkodnik McZapkie
<***@Pt47.pl> napisał:

jakim aparatem robiłeś fotki ???

--
futszaK
598339018 887233199
trzymaj je obok lodówki w celach pomiarowych
rafikx
2004-09-04 16:11:52 UTC
U?ytkownik "McZapkie" <***@Pt47.pl> napisa? w wiadomo?ci news:chamfv$i2l$***@galaxy.uci.agh.edu.pl...
Kolego Macieju, dosyć odpoczynku, aktualizuj stronę :))

Pozdrawiam
Rafał
McZapkie
2004-09-04 23:52:09 UTC
Siewodnia kancierta nie budiet, cos mi sie podzialo z siecia
i nie dziala www (chyba gdzies port 80 przyblokowalo).
Wiec na razie nie moge zaktualizowac.

Mc
Podmien Pt47 na EU07 w adresie e-mail!
rafikx
2004-09-05 08:50:13 UTC
Post by McZapkie
Siewodnia kancierta nie budiet
Wobec powyższego czekamy na info o koncercie ;)))

Pozdrawiam
Rafał
Coder
2004-09-05 08:50:58 UTC
Post by McZapkie
Siewodnia kancierta nie budiet, cos mi sie podzialo z siecia
i nie dziala www (chyba gdzies port 80 przyblokowalo).
A przez proxy? Np. w3cache.icm.edu.pl:8080

Pozdrawiam,
Michal