Kolejki parkowe w USA i UK
/dev/SU45
2018-01-17 11:26:13 UTC
White Creek Railroad skala 1:8

a tu mapa "sieci":

Czy to podlega pod jakąś formę nadzoru? Skutki zderzeń, wykolejeń,
wybuchów kotła by raczej nie były zabawkowe. Fajna koncepcja z
przekładaniem rozjazdów przez wajchę :) Nawet jest sygnalizacja. Czy
rozjazdy działają tak że jechać "z ostrza" można bez poprawnego ustawiania?

Semafory chyba działają tak, że zielony oznacza odcinek wolny, czerwony
- zajęty, a żółty - zajęty "z mojej strony".

Jaki to jest typ szyn?

Ciekawe ile wynosi opłata za członkostwo, i jakie są zasady rozliczania
przejechanych "pociągokilometrów"?
Jakub Rakus
2018-01-17 17:42:08 UTC
Post by /dev/SU45
[...]
Słabo to chyba jest pomyślane, wygląda jakby sygnałem domyślnym była
"droga wolna", i tak naprawdę dopiero jak wjedziesz na dany odcinek to
naciskając to białe coś koło toru dajesz znać innym że jest zajęty.
Czyli normalnie z jednej i drugiej strony odcinka semafor pokazuje
zielone, jak ktoś zapomni nacisnąć guziczka koło toru to mamy zonk.
Jakub Rakus