IC Łódź Fabryczna - Warszawa Lotnisko Chopina
Krzysztof 'kw1618' Warszawa
2019-12-18 07:29:35 UTC
Fajna trasa, prasa donosi, ze jak na razie mało pasażerów. Z mapki
wynika, że jedzie przez Gołąbki i Odolany.
gowit
2019-12-18 12:30:01 UTC
Z mapki
Gdzie tą mapkę znalazłeś?
Grzegorz Tomczyk
2019-12-18 19:10:04 UTC
Post by gowit
Gdzie tą mapkę znalazłeś?
Grzegorz Tomczyk
Kolejoman
2019-12-18 21:00:52 UTC
Post by Grzegorz Tomczyk
Post by gowit
Gdzie tą mapkę znalazłeś?
https://i.imgur.com/LDFSwwG.png
Coś może w tym być, bo jak ostatnio jechałem do Warszawy to próbowałem jadąć
standardowo z wiedenki wyczaić gdzie to zjeżdża przez Zachodnią i nie udało
mi się to.

Pozdr.
Grzesiek
gowit
2019-12-21 15:57:39 UTC
Post by Krzysztof 'kw1618' Warszawa
Fajna trasa, prasa donosi, ze jak na razie mało pasażerów. Z mapki
wynika, że jedzie przez Gołąbki i Odolany.
No i rzeczywiście po Odolanach chasa czasem Darcik ED161. Rzadki to widok na tym terenie kolejowym.
https://drive.google.com/file/d/1Tn4Ot1uiTCP91Ac9a_IFRrlz1SA18kl9/view?usp=sharing