Lokomotywy Class 66 (JT42CWRM)
p***@gmail.com
2020-05-08 07:46:06 UTC
Mam pytanie odnośnie lokomotyw Class 66 eksploatowanych przez FPL, a mianowicie czy te lokomotywy mają jakieś miejsca na podkarpaciu lub w miarę blisko, w które regularnie zaglądają (nawet w niedziele bo ja tylko wtedy mam czas wolny)?
Radziol
2020-05-08 11:00:41 UTC
Post by p***@gmail.com
Witam
[...]
Zapytaj ich na Fejsbukowym profilu o konkretne miejsca - ostatnio są promikolscy i chętnie udzielają takich informacji.

Pozdrawiam
Radziol
www.radziol.pl
p***@gmail.com
2020-05-08 18:45:45 UTC
Już dawno tak zrobiłem ale nie uzyskałem odpowiedzi.