Wrzesień na Helu
K. Sz.
2019-08-11 18:39:13 UTC
Czy ktoś byłby skłonny podzielić się wiedzą na temat obłożenia pociągów
Hel-Gdynia we wrześniowe niedziele wczesnym popołudniem? Zamierzeniem
jest moim wsiąść gdzieś po drodze (Chałupy? Władysławowo?) z rowerem,
żoną i rowerem żony :)
Bo o lipcu-sierpniu legendy chodzą...
u2
2019-08-11 18:41:57 UTC
Post by K. Sz.
[...]
https://www.cda.pl/video/2468355f

Dodał: thespecialone16

Jerzy i Marta spotykają się w pociągu. Z powodu braku wolnych miejsc
zostają zmuszeni do odbycia podróży w jednym przedziale, choć każde
wolałoby tą podróż spędzić w samotności. Szorstkie i niekonwencjonalne
zachowanie Marty fascynuje Jerzego, który obserwując ją zapomina o
swoich kłopotach...
I love love
K. Sz.
Dzięki. Teraz jestem spokojny. Moja żona nie ma na imię Marta.
u2
2019-08-11 18:52:34 UTC
Post by K. Sz.
Dzięki. Teraz jestem spokojny. Moja żona nie ma na imię Marta.
ju prity gerl:)

Martha My Dear

Martha, moja droga chociaż spędzam dni rozmawiając
Proszę,
Pamiętaj o mnie Martho, kochanie
Nie zapomnij mnie Martho, kochanie

Głowa do góry, głupiutka, zobacz co narobiłaś
A gdy okażesz się zaabsorbowana
Skorzystaj z pomocy otoczenia
Głupiutka

Dobrze rozejrzyj się
Dobrze popatrz, a zrozumiesz
Że naszym przeznaczeniem było być razem
Głupiutka

Wystaw łapę, głupiutka, spójrz co narobiłaś
A gdy okażesz się zaabsorbowana
Skorzystaj z pomocy otoczenia
Głupiutka

Martho, moja droga, zawsze byłaś moją inspiracją
Proszę,
Bądź dla mnie dobra, Martha, moje kochanie
Nie zapomnij o mnie, moja droga Martho
I love love
ąćęłńóśźż
2019-09-04 09:32:10 UTC