co się stało z SP i SU
t***@gmail.com
2019-08-02 10:03:20 UTC
Przebywając na Mazurach zauważyłem duży ruch na linii
Olsztyn - Korsze - Ełk - składy towarowe i eszelony wojskowe ciągnione lokami Freightlinera .
Natomiast składy IC prowadzone są z Olsztyna do Białegostoku bez zmiany trakcji w Korszach czy Ełku przez 1 czy 2 gamy i czeskie nurki których naliczyłem 3 sztuki .
Rozumiem że z funduszy unijnych nie udało się zelektryfikować odcinka Korsze
Ełk a z naszych ni ma piniendzy ale nie rozumiem dlaczego wynajmujemy za dużą kasę czeskie nurki a nasze kultowe wyroby Cegielskiego SP SU 45,46,47 poszły na złom a produkowane były w tym samym czasie co czeskie rady 754 i był to cud techniki lat 70 -tych ub. wieku.
pozdrawiam jg
Smok Eustachy
2019-08-02 21:20:27 UTC
W dniu 02.08.2019 o 12:03, ***@gmail.com pisze:
/.../
Post by t***@gmail.com
[...]
Utrzymać loka trzeba umić, poa tym częśc dostało Cargo i Przewozy
Regionalne.
zeus04
2019-08-03 05:56:20 UTC
Nie ma części zamiennych do silników spalinowych.
Dąbrowski
2019-08-03 08:07:18 UTC
Post by t***@gmail.com
Przebywając na Mazurach zauważyłem duży ruch na linii
Olsztyn - Korsze - Ełk - składy towarowe i eszelony wojskowe ciągnione lokami Freightlinera .
FPL ciąga eszelony wojskowe? To nowość, bo do tej pory z zachodu ciągały
DB i Captrain a z południa PKP Cargo.
zeus04
2019-08-03 11:10:26 UTC
...a obecnie jedna firma odważyła się na próbę naprawić dwa silniki. Nie ma dostępu do oryginalnych części, ale będą się starać coś tam zregenerować i może coś z tego wyjdzie.
czajnik grupowy
2019-08-05 15:50:20 UTC
A we Włoszech też części nie do zdobycia? Flota D445 wiąż liczna tam, a silnik zbliżony, może coś pasuje?
zeus04
2019-08-05 16:36:48 UTC
Koledzy szukali po całej Europie, ale może Włochy ominęli. Zapytam.
s***@gmail.com
2019-09-28 07:22:57 UTC
A zmiana silnika?