Pytanie o "Chełmońskiego"
ToM
2019-06-15 09:56:12 UTC
Cześć, mam pytanie dotyczące pociągu "Chełmoński" Przemyśl- Jelenia
Góra. Czy w pociągu jest wagon bezpośredni Z Hrubieszowa do Wrocławia,
prawdopodobnie podpinany w Przeworsku.
Rozkład jazdy na stronie IC nie pokazuje tego połączenia, natomiast na
PLK https://portalpasazera.pl już tak, to czemu wierzyć?
pozdro
T.
U***@web.de
2019-06-15 11:01:48 UTC
Post by ToM
[...]
Dwa wagony?
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=PKPIC&kategorie=IC&cislo=3604/3605&nazev=Chełmoński&rok=2019
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=PKPIC&cislo=23116/23117&nazev=Hetman&rok=2019

Pozdrawiam, ULF
ToM
2019-06-15 11:20:27 UTC
Post by U***@web.de
[...]
Dzięki za szybką odpowiedź, wychodzi na to, że tylko przewoźnik ma
nieaktualny rozkład jazdy :P

pozdrawiam
T.
U***@web.de
2019-06-15 14:02:47 UTC
Post by ToM
Dzięki za szybką odpowiedź, wychodzi na to, że tylko przewoźnik ma
nieaktualny rozkład jazdy :P
2019-06-16

04:30

HRUBIESZOW M