Co sądzicie o portalach kolejowych typu Inforail, Rynek Kolejowy itp.?
zeus04
2020-01-11 13:12:48 UTC
Pytanie jak w tytule :-)
zeus04
2020-01-11 18:37:10 UTC
Post by zeus04
Pytanie jak w tytule :-)
A znasz coś jeszcze, żeby porównać?
--
Grzexs
Kurier Kolejowy, a zasadniczo chodzi mi o profesjonalizm dziennikarzy, etykę dziennikarską itp.
Grzexs
2020-01-11 18:56:25 UTC
Post by zeus04
Post by zeus04
Pytanie jak w tytule :-)
A znasz coś jeszcze, żeby porównać?
Kurier Kolejowy, a zasadniczo chodzi mi o profesjonalizm dziennikarzy, etykę dziennikarską itp.
Bo ja wiem? Mniej więcej się znają na tym, o czym piszą, choć zdarzają
się wpadki, no ale nie takie, że „pociąg się wykolił, bo tory były złe”.

Trudno znaleźć jakąś informację, która by nie była powielona tu, tu i tu.
--
Grzexs