Brodnica i okolice
c***@uaudio.com
2019-11-26 15:35:48 UTC
Witajcie Panowie,
wiem ze to juz dekada zleciala od tego wpisu.
Ale czy jest szansa, na fotki tego EW90 z Brodnicy, z tamych lat?
Pamietam, ze jako dzieciak jezdzac do Lidzbarka, podziwialem ten niebiesko-zielony sklad, ktory juz w latach 90 gnil w krzakach.
Dopiero rok temu zaczalem poszukiwac jakis informacji na ten temat - i trafilem tutaj.
Pozdrawiam,
Krzysiek Gutowski
Witam.
Pojechałem dziś do Brodnicy, aby obejrzeć tamtejszą
stację i okolice oraz resztki kolejki wąskotorowej.
Urzekła mnie ilość czynnych kształtówek oraz resztki
berlińskiego S-Bahn'a stojące na bocznicy.
http://photo.deep.underground.pl/Koleje/Brodnica
Pozdrawiam.
--
_ _
___ ___ __| | __| | _ _ Paweł "Coddy" Guraj
|__,'
t***@googlemail.com